Gå til innhold

er så lei ....


colombia75

Anbefalte innlegg

Ja her sitter jeg enda i min lille venteverden.

Og er såååå utrolig lei hele ventingen.

Vi har ventet snart i 25 måner siden vi sente papirene til colombia

og snart 11 månder siden vi fikk distrikt.

Kan ikke skjønne at det skal ta slik tid.

Vil jo bare så veldig gjerne bli mamma,og endelig ha mulighet til å gå videre med livet vårt som en liten familie.

Håper virkelig de får fart på sakene nå,

vi er flere som har ventet veldig lenge nå.

Ha en fin venteuke alle sammen.

p.s. synes det er synd at dette forumet nesten ikke er i bruk lengre, savner virkelig aktiviteten som var her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære colombia75

Jeg føler virkelig med dere som har ventet så alt for lenge på tildeling. Det er en tøff prosess. Det må være spesielt tungt når en har fått distrikt for leeeeeeennge siden. Det er også et tankekors for oss som akkurat har startet ventingen. En tenkte først at det ville ta 1,5 år, men nå er dette revurdert med 2 år ++.

Jeg krysser alt for at tildelingen er like om hjørnet.

Lykke til!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Colom

Skjønner godt hvordan du har det! Det er rett og slett kjempe frustrerende. Vi har hatt søknaden vår i Colombia i 27 måneder, og vi mangler en uke på å ha vært i disktrikt i ett år. Vet ikke om det er noen trøst, men dere er ikke alene om å vente..... og vente..... Vi får bare håpe at sommeren kan gi resultater i form av utrolig mange tildelinger - og spesielt til oss som har ventet lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

michel1365380617

Kjære colombia75

Jeg føler virkelig med dere som har ventet så alt for lenge på tildeling. Det er en tøff prosess. Det må være spesielt tungt når en har fått distrikt for leeeeeeennge siden. Det er også et tankekors for oss som akkurat har startet ventingen. En tenkte først at det ville ta 1,5 år, men nå er dette revurdert med 2 år ++.

Jeg krysser alt for at tildelingen er like om hjørnet.

Lykke til!!!

Klem fra

Hei cesare...........

Den ventetida er grusom, det er heilt sikkert, men resultat som vi skal få i armane 30 juli er virkelig verdt å ha venta på!! En nydelig prins som vi virkelig ser frem til å få holde, men veien frem hit har vært veldig laaaaaaaaaaaang. Så hold ut!!! Det blir deres tur også.

hilsen ho over fjorden ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Columbia75 skrev: p.s. synes det er synd at dette forumet nesten ikke er i bruk lengre, savner virkelig aktiviteten som var her inne.

Prøv http://onskebarn.no/forum/index.php

Der er det det forum for adopsjon, blant annet for ulike land.

Bruker onskebarn hver dag, men med annet nick.

Og det er virkelig et flått sted å dele tanker, gleder og frustrasjon med andre i denne ventetiden, men like vel savner jeg aktiviteten som var her inne den tiden for lenge siden da vi stadtet prosessen.....

Men hvem vet, kanskje det tar seg opp igjen etter hvert;).

Takk for linken selv om jeg hadde den fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt hvordan du har det! Det er rett og slett kjempe frustrerende. Vi har hatt søknaden vår i Colombia i 27 måneder, og vi mangler en uke på å ha vært i disktrikt i ett år. Vet ikke om det er noen trøst, men dere er ikke alene om å vente..... og vente..... Vi får bare håpe at sommeren kan gi resultater i form av utrolig mange tildelinger - og spesielt til oss som har ventet lenge.

Det er vel en litt mager trøst, men samtidig tyder det jo på at de ikke ser på oss som dårlige foreldreevner;););).

Vi får satse på mange gladmeldinger utover året nå til alle som står bom stille i denne venteprosessen.

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner Dere godt at Dere er drittlei ! :( men skal vi prøve å se det positive i det så er det faktisk mer fortgang i Colombia nå enn på lenge, ihvertfall hvis vi ser på antall tildelinger i år i forhold til i fjor. Vi har en liten Colombiaprinsesse på snart 3 år og har bestemt oss for å begynne på andremann etter sommeren så da blir det vel enda en frustrert søker her inne tenker jeg ;) Lykke til alle sammen håper det snart skjer noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Hei på deg! Skjønner godt at du er dritlei!! Er det Cali dere har som distrikt? Det har jo være flere tildelinger fra Cali i det siste, så da er det kanskje håp om at ting har løsna i Cali! Det tenkte jeg ihvertfal da jeg så på lista over de siste tildelingene... Krysser fingrene for at dere er med i neste runde med tildelinger derfra, og at det går fort fort!!

Venteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Skjønner godt at du er dritlei!! Er det Cali dere har som distrikt? Det har jo være flere tildelinger fra Cali i det siste, så da er det kanskje håp om at ting har løsna i Cali! Det tenkte jeg ihvertfal da jeg så på lista over de siste tildelingene... Krysser fingrene for at dere er med i neste runde med tildelinger derfra, og at det går fort fort!!

Venteklem

Desverre det er nokk ikke Cali, men Bogota og der virker det som det står helt stille;(.... men vi venter torfast ved telefonen vi;).

Ja håper virkelig man kommer i mål snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...