Gå til innhold

NHD:spørsmål om smerter ved nedtrapping av Efexo


mariex

Anbefalte innlegg

Driver å trappe ned på Efexor.Har brukt 225mg i 3-4 år,husker ikke nøyaktig.Samtidig som jeg begynte med nedtrappingen, begynte jeg å få smerter i ryggen og beina,pluss svært hovne ankler og føtter.Nå lurer jeg på om dette kan være en følge av nedtrappingen.

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg betviler at dette har noe med Efexor å gjøre selv om den kan dempe smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betviler at dette har noe med Efexor å gjøre selv om den kan dempe smerter.

Takk for svar. Det er ikke noe å gjøre med det, får bare lete videre,så kan jeg kanskje finne grunnen til disse smertene.....

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oliviaw

Takk for svar. Det er ikke noe å gjøre med det, får bare lete videre,så kan jeg kanskje finne grunnen til disse smertene.....

Vennlig hilsen

skulle ikke forundre meg det miste om det skyldtes efffexor. Har hørt om lignende tilfelle av en på lommelegen. Han ble ikke kvitt det heller. Men ingen trodde han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ikke forundre meg det miste om det skyldtes efffexor. Har hørt om lignende tilfelle av en på lommelegen. Han ble ikke kvitt det heller. Men ingen trodde han.

Hei oliviaw.

Ser at du har hørt om lignende tilfeller, og det hørtes jo ikke bra ut akkurat.

Vet du hvordan jeg kan finne disse opplysningene?

Takk for svar uansett.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...