Gå til innhold

jeg tror nesten jeg tenner på det her jeg...


Gjest wonderinggirl

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl

Jeg merker noen ganger at jeg får en merkelig følelse inni meg når en mann blir sint, griper strengt inn i en situasjon, er bestemt, myndig eller må sette noen på plass. Jeg tror nesten jeg tenner litt på det. Ikke det at jeg liker menn som er sinte og sure hele tiden, for de mennene jeg pleier å like er ofte veldig snille og rolige. Og når det da plutselig kommer en situasjon der fyren må sette noen på plass, bli litt strenge, snakke strengt til noen... ja jeg vet ikke... andre som har det på samme måte? Er det en vanlig greie blant kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest wonderinggirl

Det kan jo gi et adrenalinkick å være sint, men jeg har aldri lagt noe seksuelt i det.

Nei ikke noe seksuelt kanskje... Jeg bare merker at jeg blir tiltrukket av det, når jeg er i en situasjon der en mann griper inn. Spesielt hvis det er noen som blir såret på en eller annen måte, og en mann griper inn og snakker til personen som gjorde noe galt på en myndig måte. Kanskje enda mer hvis jeg er personen som noen har gjort noe galt med. Det er vel kanskje noe med at kvinner ofte liker å "bli reddet av den heltemodige prinsen på hesten" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt jeg. :o) Selv synes jeg det er sexy og tennende når kjæresten gjør noe litt grovt kroppsarbeide, bruker kroppen skikkelig eller er et skikkelig mannfolk på en eller annen måte. :o) Jeg får ikke helt til å forklare det, men jeg tror nok du skjønner hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Jeg skjønner deg godt jeg. :o) Selv synes jeg det er sexy og tennende når kjæresten gjør noe litt grovt kroppsarbeide, bruker kroppen skikkelig eller er et skikkelig mannfolk på en eller annen måte. :o) Jeg får ikke helt til å forklare det, men jeg tror nok du skjønner hva jeg mener...

Oh ja, en litt svett handyman er fine greier. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kvinne 46

Nei ikke noe seksuelt kanskje... Jeg bare merker at jeg blir tiltrukket av det, når jeg er i en situasjon der en mann griper inn. Spesielt hvis det er noen som blir såret på en eller annen måte, og en mann griper inn og snakker til personen som gjorde noe galt på en myndig måte. Kanskje enda mer hvis jeg er personen som noen har gjort noe galt med. Det er vel kanskje noe med at kvinner ofte liker å "bli reddet av den heltemodige prinsen på hesten" ?

Forstår kva du meiner :-) Synst det er opphissande når mannen tar ansvar :-) Og det er deileg, som Lillemus skriv, å sjå mannen arbeider. Min kjære er snekker på si. Har mange gonger besøkt han på jobb, for å sjå han arbeide *sikle* Her i huset held han på med nytt bad ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh ja, en litt svett handyman er fine greier. ;o)

Jepp! Når jeg ser ham jobbe med noe fysisk, løfte noe tungt, bruke litt muskler rett og slett - namm!!! :o)

Jeg er sikkert primitiv, men jeg elsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Jepp! Når jeg ser ham jobbe med noe fysisk, løfte noe tungt, bruke litt muskler rett og slett - namm!!! :o)

Jeg er sikkert primitiv, men jeg elsker det!

Da er vi flere som er primitive. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''andre som har det på samme måte?''

Nei, absolutt ikke. Jeg er redd sinte mennesker, både menn og damer. Finner ikke noe tiltrekkende ved det i det hele tatt, vil bare flykte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Når jeg ser ham jobbe med noe fysisk, løfte noe tungt, bruke litt muskler rett og slett - namm!!! :o)

Jeg er sikkert primitiv, men jeg elsker det!

Jeg liker også å se gubben her i arbeidsklær, gjerne med caps, skitne hender som briljerer med verktøyet, svett og selvsikker. *Nam* Med arbeidsklær mener jeg kjele- eller snekkerdressen. En venninne av meg sier hun tenner på rene og strøkne menn i hvit skjorte, så smaken er som baken. Min kar er kjekk i skjorte og dress han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får muligens mer respekt for en mann som tydelig gir uttrykk for sine meninger. Jeg synes det er greit så lenge han ikke høvler over andre med meningene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vanlig. Mange kvinner tenner på autoritet, bl.a. uniformer (ja!). Jeg tror det er denne trangen til å føle seg liten og beskyttet som gjør at mange kvinner foretrekker menn som er større og eldre enn dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt jeg. :o) Selv synes jeg det er sexy og tennende når kjæresten gjør noe litt grovt kroppsarbeide, bruker kroppen skikkelig eller er et skikkelig mannfolk på en eller annen måte. :o) Jeg får ikke helt til å forklare det, men jeg tror nok du skjønner hva jeg mener...

Enig! Mannen min er hottere enn noen i jobb-antrekket sitt, som er kjeledress, hjelm og vernesko. Og når han attpå til har pådratt seg litt olje i ansiktet.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest filisofia

Til alle tider har makt vært tiltrekkende for kvinner. Det viser at nettopp den mannen er i stand til å beskytte sin kvinne og sine barn. Har han i tillegg penger så er det enda lettere å tenne, virker det som. Og kjendisstatus på toppen, DA ser det ut til at disse mannfolka kan få hvem de vil. Penger er jo igjen en garanti for at en kan bli underholdt økonomisk, eller hjulpet økonomisk kanskje, i disse likestillingstider. Kjendisstatus hos en mann borger jo for at du vil motta interesse fra andre samme hvor uinteressant du selv egentlig er. Og du vil også være garantert å treffe mange andre (uinteressante ?) kjente personer og få gratis mat og drinker og transport og underholdning og fast plass i Se og Hør hvis du går inn for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Mannen min er hottere enn noen i jobb-antrekket sitt, som er kjeledress, hjelm og vernesko. Og når han attpå til har pådratt seg litt olje i ansiktet.... :-)

Min kjære har til tider hatt både "offisersuniform" og arbeidsuniform - altså kjeledress og vernehjelm og jeg tror sannelig han er mest sexy i sistnevnte... :o) Rådeilig i begge, men mest mann i kjeledress og vernehjelm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh ja, en litt svett handyman er fine greier. ;o)

Tror du og dine likesinnede har sett litt for mye på Coca Cola Light break-reklamen for noen år siden! ;-)

Min erfaring er at de aller fleste håndtverkere IKKE engang er i nærheten av å se ut som fotomodellen som lot som om han var hpndtverker i den reklamen! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Tror du og dine likesinnede har sett litt for mye på Coca Cola Light break-reklamen for noen år siden! ;-)

Min erfaring er at de aller fleste håndtverkere IKKE engang er i nærheten av å se ut som fotomodellen som lot som om han var hpndtverker i den reklamen! ;-)

Hehe, det er jeg sørgelig klar over. Har ikke vært mange snasne rørleggere og elektrikere innom her, i hvert fall. Men jeg synes det er ganske digg når mannen i huset en sjelden gang får ut fingeren og er skikkelig handyman. Da blir han heldig, for å si det sånn. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...