Gå til innhold

Konserter-festivaler og ordinære-stor forskjell?


Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature

Er det stor forskjell på stemning og spilleliste på festivaler?

Var på Incubuskonsert på Hove på tirsdag. Det virker generelt som de (band) spiller kortere etc. på festivaler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jeg har snust litt rundt på programmet til diverse festivaler. Mange band har kortere spilletid der, enn hva de har på en ordinær konsert har jeg sett. Det kommer nok av at det mange som skal spille, og at settingen rundt en festival er annerledes enn på en ordinær konsert.

Selve spillelistene vet jeg ikke så mye om, men tror nok at de kjører safe og spille de mest kjente låtene på festivalene med kortere spilletid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest this is a signature

[quote name=Shira :o)' timestamp='1183204742' post='3636388]

Jeg har snust litt rundt på programmet til diverse festivaler. Mange band har kortere spilletid der, enn hva de har på en ordinær konsert har jeg sett. Det kommer nok av at det mange som skal spille, og at settingen rundt en festival er annerledes enn på en ordinær konsert.

Selve spillelistene vet jeg ikke så mye om, men tror nok at de kjører safe og spille de mest kjente låtene på festivalene med kortere spilletid.

Det virker som en del spiler kortere ja. Litt skuffende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Det virker som en del spiler kortere ja. Litt skuffende.

Det er nok for å få flere grupper inn, ha plass til flere. Slik selger festivalen mer, for de tiltrekker flere typer folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...