Gå til innhold

Er det vanlig at teåringer er slik eller?


Gjest tenåringer ja

Anbefalte innlegg

Gjest tenåringer ja

Tenker mest på seg selv, slenger overalt, rommet ser bomba ut, er lat, sover lenge, forlanger lommepenger og bli henta her og der, er sur hvis de ikke får det som de vil, okuperer badet i timevis, står i dusjen lenge av gangen, er sta, alltid har hun rett og vet mye bedre enn oss voksne, vil være lengst mulig ute om kvelden/natten, henger på kjøpesentre ovs? Ja det var det negative. Så det positive, jeg får ofte en god klem med utsagn at hun er glad i meg, men veier det opp for alt det andre i lengden til 15-åringen min? Dette har vart et par år nu, og kjenner det er slitsomt. har jo andre mindre barn som også trenger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ikke så unormalt, de kan være noen motbydelig krek i den alderen der, men det gjelder å forsøke å holde tak i dem så godt det lar seg gjøre så de ikke havner helt ut på kanten.

Hvordan var du selv som 15 åring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere av beskrivelsene passer fint på min 12-åring. Hun sier jeg blir bare verre og verre for hver dag ;) Vi andre synes det er hun som har forandret seg, så det er bare å bite tenna sammen og holde ut til anfallet går over. Det pleier ikke å vare så lenge før godjenta er der igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres normalt ut for meg (kanskje bortsett fra klemmer), holdt selv på på samme måten da jeg var tenåring. Hvis det kan være noen trøst så avtok det gradvis etter at jeg fylte 16 og begynte på videregående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Du kunne beskrevt meg da jeg var på den alderen ;o) Lillesøstera mi er på god vei dit nå.

Så ja, det er normalt, slitsomt, men normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...