Gå til innhold

gave til nyfødte


Gjest kan jeg gi?

Anbefalte innlegg

Gjest kan jeg gi?

Jeg lurer på dette. Ei venninne av meg ble nettopp bestemor. Venninne er vel litt å ta i, men vi prates når vi treffes. Vi hadde endel kontakt før (5 år siden). Jeg har lyst til å kjøpe noe til den lille jenta. Jeg blir tussete når det gjelder nybakte foreldre og den nye livsgleden de føler. Jeg synes det er såå gøy å handle småtøy. Er det rart av meg å gi dem noe? Men er det ikke sånn at når man blir foreldre første gang, så får man gaver fra folk man knapt kjenner, eller av de man minst hadde trodd skulle komme med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde i alle fall blitt glad. Hadde kanskje stusset litt over hvorfor vi fikk gave, men blitt glad uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i vært fall kjøpt gave når venninnene mine har blitt bestemødre. Mye dyrere gave enn den gangen venninnene mine ble mødre ;o) Men da har jeg kjent de nybakte mødrene fra de var små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gaver som var veldig uventet, men det var jo kjempekoselig. Så selvsagt kan du kjøpe en liten ting. Men jeg tror ikke jeg ville handlet store hauger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Det er da bare koselig!

Begge gangene vi har fått barn, har vi fått gaver fra folk vi knapt kjenner, som foreldrene våre er venner med. Blir kjempeglad, jeg, for at andre også synes det er en begivenhet. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare hyggelig med oppmerksomheter når man har født!

Vi fikk av venner av mine foreldre da snuppa ble født - og det ble satt stor pris på selvom jeg overhodet ikke hadde ventet noe derfra!

Kjøp hvis du har lyst - det er da bare hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lissi25

Da jeg fikk snuppa mi fikk jeg gaver fra 2 av venninnene til mamma. Men de har mye med hverandre å gjøre. Og ja snuppa fikk gaver fra folk jeg ikke pleier få gaver fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan!!

Vi fikk feks av to av kollegene til svigermor og et par av naboene.

Jeg ble skuffet over noen, hvor jeg nesten hadde tatt som en selvfølge at vi i det minste hadde fått en SMS eller et gratulasjonskort, men som vi ikke hørte noen ting i fra. Men til gjengjeld ble jeg kjempepositivt overrasket over andre igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...