Gå til innhold

Overføre alt fra gammel til ny mobil


petter smart

Anbefalte innlegg

petter smart

Jeg har kjøpt ny mobil. Har en K700i fra før og har kjøpt en K810i. Vil jo gjerne ha med alle bilder, meldinger og telefonkontakter over. Men har ikke funnet en enkel måte å gjøre dette på. Kjøpte med en USB-kabel til K700i men den fungerer svært dårlig. Får ikke til å kopiere over de fleste bildene. Og finner ingen funksjon for å overføre meldinger eller telefonkontakter.

Har bare et Sim-kort så jeg får ikke slått på begge telefonene samtidig heller.

Noen som vet om en enkel måte å overføre ALT fra en gammel SE-telefon til en ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Bluetooth?

Da må en ha to sim-kort. Det er rimelig dumt. En burde kunne brukt f.eks. blutetooth uten sim-kort, nettopp for slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lån sim-kortet til noen andre. Du kan vel også lagre en del i sim-kortet?

Meldinger kan du videresende til deg selv og slå av mobilen raskt. Du får jo bare overført en og en på den måten, men, så det er jo tungvindt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Lån sim-kortet til noen andre. Du kan vel også lagre en del i sim-kortet?

Meldinger kan du videresende til deg selv og slå av mobilen raskt. Du får jo bare overført en og en på den måten, men, så det er jo tungvindt.

Må vel låne et sim-kort ja.

Men jeg kan jo ikke være den første som har dette problemet.

Det burde vært mulig å lagt absolutt alt en har på mobilen over på en PC og så overført det til den nye mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Da må en ha to sim-kort. Det er rimelig dumt. En burde kunne brukt f.eks. blutetooth uten sim-kort, nettopp for slike ting.

Ja, det er veldig dumt og lite gjennomtenkt, enig i det.

Noen telefoner kan slås på uten SIM-kort. Ellers pleier jeg låne gubbens kort mens jeg overfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde kjæresten vært her nå så skulle jeg spurt for han har fiksa det der for meg flere ganger. Fra Siemens - Sony E - Siemens - Nokia. Det skal være en funksjon på telefonen hvor du kopierer alt over på simkortet for så å legge det over på den andre telefonen når du har flyttet sim-kortet. Mener jeg bestemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...