Gå til innhold

næringsdrikker


Gjest egyptia

Anbefalte innlegg

Gjest egyptia

lenge siden jeg har vært her på forumet nå

er tilbake på næringsdrikker..... for å få i meg noe

orker ikke forholde meg særlig til mat for tida

vet ikke om vekta har gått ned, tør ikke veie meg, for har den gått ned kommer jeg til å bli så innmari glad :/

2 næringsdrikker om dagen? jeg kommer ikke til å legge på meg masse av dem?

blir 240kcal X2

ANGST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seks om dagen sa ernæringsfysiologen til meg. Da får man i seg det man trenger hvis man spiser lite. Jeg tviler sterkt på at du legger på deg av det. Jeg gjorde det ikke, enda jeg spiste litt mat ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks om dagen sa ernæringsfysiologen til meg. Da får man i seg det man trenger hvis man spiser lite. Jeg tviler sterkt på at du legger på deg av det. Jeg gjorde det ikke, enda jeg spiste litt mat ved siden av.

Han mente antakelig sex om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg at dette er et tulleinnlegg. (Men frykter at det ikke er det) Om du får i deg 240 * 2 kalorier om dagen, så er dette svært usunt for deg. Dette holder ikke som inntak til små barn engang. Dessuten kommer forbrenningen din til å "gå i stykker". Å innta "mat" bare 2 ganger i døgnet gjør at kroppen går på sparebluss.

Dvs. at den nå kommer til å redusere på muskelmassa di. Dvs. at vekta går ned, men at du for framtiden får mindre muskler til å forbrenne kalorier med. Kroppen kommer på alle måter til å niholde på alt du får i deg om du lever på denne måten.

Kom deg til en lege. Dette er en sykdom!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge på deg av det gjør du ikke, men du tar stadig store skritt i retning graven. Sånn er det bare. Om du ikke alt får hjelp så ta kontakt med legen din snarest! Du er nok langt ute å kjøre i spiseforstyrrethelvete allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...