Gå til innhold

arti drøm!!


Gjest kjempe anonym

Anbefalte innlegg

Gjest kjempe anonym

jeg vet ikkje hva jeg skal si, men denne drømmen er bare helt på tryne!! hehe

jeg drømte masse rart og plutselig hadde jeg sex med bestevenninnda mi! og så _voknet_ jeg av at jeg fikk orgasme:p er det mulig..

kan vel kanskje ha sammenheng med at jeg ikke har fått tissemann på en uke:( hehe

så det er vel det rareste jeg har vært borti!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I drømmer er det meste mulig. Det har nok noe med at det er en stund siden sist for deg og at du er kåt og god, da er det ikke så uvanlig å ha sexdrømmer.

Drømmer behøver ikke å bety en dritt for hva du har lyst til i RL, men hvis du har hatt lyst til dette, så er det heller ikke så unaturlig at du drømmer om det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Det er da ikke uvanlig å drømme at man har sex med gode venner (uansett kjønn). Sexdrømmer er oftest bare et utrykk for at du liker venninna di godt. Og så er kanskje kroppen litt kåt samtidig, og koker disse følelsene sammen i en herlig drøm!

Jeg tror at jeg har drømt at jeg har hatt sex med de fleste av mine gode venninner, og med mine mannlige venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I drømmer er det meste mulig. Det har nok noe med at det er en stund siden sist for deg og at du er kåt og god, da er det ikke så uvanlig å ha sexdrømmer.

Drømmer behøver ikke å bety en dritt for hva du har lyst til i RL, men hvis du har hatt lyst til dette, så er det heller ikke så unaturlig at du drømmer om det heller.

''Det har nok noe med at det er en stund siden sist for deg og at du er kåt og god, da er det ikke så uvanlig å ha sexdrømmer''

Det har da ikke noen sammenheng med når man hadde sex sist? Ikke hos meg i alle fall. Det er ikke mange dagene siden jeg våknet av en deilig orgasme og - vel - kjæresten min hadde da vært hjemme i halvannen uke så det sier seg vel selv at jeg ikke var utsultet da... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Det har nok noe med at det er en stund siden sist for deg og at du er kåt og god, da er det ikke så uvanlig å ha sexdrømmer''

Det har da ikke noen sammenheng med når man hadde sex sist? Ikke hos meg i alle fall. Det er ikke mange dagene siden jeg våknet av en deilig orgasme og - vel - kjæresten min hadde da vært hjemme i halvannen uke så det sier seg vel selv at jeg ikke var utsultet da... ;o)

Nja, jeg sa jo ikke at man ikke har seksuelle drømmer selv om ikke er utsultet. Men det er jo lettere å ha det når man er kåt.

Forresten så er du rene kaninen på han ennå, så kom ikke her:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg sa jo ikke at man ikke har seksuelle drømmer selv om ikke er utsultet. Men det er jo lettere å ha det når man er kåt.

Forresten så er du rene kaninen på han ennå, så kom ikke her:-)

*Hehe* Det har roet seg ned en del da, men skyld ikke på meg! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Hehe* Det har roet seg ned en del da, men skyld ikke på meg! ;o)

Jeg skal ikke legge skylden på deg nei, for at det har roet seg ned:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke uvanlig å drømme at man har sex med gode venner (uansett kjønn). Sexdrømmer er oftest bare et utrykk for at du liker venninna di godt. Og så er kanskje kroppen litt kåt samtidig, og koker disse følelsene sammen i en herlig drøm!

Jeg tror at jeg har drømt at jeg har hatt sex med de fleste av mine gode venninner, og med mine mannlige venner.

"Sexdrømmer er oftest bare et utrykk for at du liker venninna di godt. Og så er kanskje kroppen litt kåt samtidig, og koker disse følelsene sammen i en herlig drøm!"

Dette visste jeg ikke. Så spennede da :0) Så dette kan være grunnen til alle de kjekke menneskene jeg drømmer om, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...