Gå til innhold

Hvilken bærbare pc?


Gjest til min mor

Anbefalte innlegg

Gjest til min mor

Hvilken bærbare pc vil dere anbefale? Det trenger ikke være voldsomt dyr eller avansert. Den skal kun brukes til internett samt word, ikke til noe annet. Men må være god kvalitet og ikke gå istykker så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror du kommer langt med 5-6000 kr og du kan kjøpe pc i den prisklassen på Elkjøp, Komplett, PS data eller lignende sider. Har selv en Packard bell og den er helt grei til den type bruk som du nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi har nettopp kjøpt seg Acer etter anbefaling fra flere meget datakyndige. Ser NHD også er fornøyd med den. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Er fornøyd med min IBM Thinkpad, men kan godt hende jeg ville vært like fornøyd med en annen.

Ellers er jo de nye MAC'ene lekre da :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ChiengMai

Syns Acer er gode, i alle fall de 5-6 jeg har prøvd. Gir mye for pengene. Samme gjør Hewlett-Packard, der får du ekstremt mye for pengene, og det er gode PCer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange programmerere der jeg jobber. I tillegg til alle oss andre som også har PC som hovedverktøy. Vi bestiller alt fra Dell. De har PC'er i alle prisklasser. Vi har veldig lite trøbbel med våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...