Gå til innhold

røde prikker på penis


Gjest hmmm334

Anbefalte innlegg

Gjest hmmm334

Hei! jeg er en gutt på 20 år, og jeg har fått 3-4 små lyserøde prikker på ene siden av penis hodet. Ser nesten ut som bittesmå, runde kviser. Har hatt det i ca to uker nå, og de har ikke forandret seg noe. Har ikke noe kløe, svie, lukt eller noe plager med det ellers, de bare er der. Hva kan det være? Har avstandsforhold med kjæresten, skal treffes snart. Bør jeg bruke beskyttelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som kjønnsvorter. Stikk til legen og få det bekreftet.

Du trenger ikke nødvendigvis være smittet ved sex, det kan ligge latent i kroppen i årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Det er ikke greit å gi en sikker diagnose uyten å ha se4tt dine syhmptomer, men beskrtivelsen kan stemme med en lokal infeksjon forårsaket av noen vanlige bakterier, f. eks. streptokokker eller stafylokokker. Du kunne prøve me påsmøring av antibiotiske krem/salve, f. eks. bacimycin eller fucidin. Et par ganger om dagen. Jeg er enig med deg at du bør tenke på beskyttelser. Du bør ikke tukle med det, f. eks. å prøve å klemme ute eventuelt iunnhold. Hvis det ikke går over bør du vise det til din lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...