Gå til innhold

God bok på engelsk


Gjest natteravnen

Anbefalte innlegg

Gjest natteravnen

skal jobbe en del nattevakter de neste to ukene og trenger et tips om en god, billig bok på engelsk som ikke er for "tung".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"The prodigal daughter", skrevet av Jefferey Archer. Handler om en dame som ønsker å bli president i USA. Helt utrolig bra. Er en fortsettelse av historien om Kane and Abel hvis du så den på TV en gang på 85-90 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du glad i krim, så har Dean Koontz (som Speak også nevner) mange bra. Det har også Robin Cook. Cook skriver medisinske thrillere, som jeg synes er utrolig spennende.

Er du jente så finnes det jo mengder med "chick-litt" bøker til en billig penge. Sophie Kinsella, Jane Green, Lisa Jewell er noen av de forfatterene jeg koser meg med.

Fay Weldon er også grei å lese på engelsk - mange morsomme og litt fandenivoldske bøker å velge i.

Sue Monk Kidd har skrevet "The secret life of bees" og "The mermaid chair". Begge bøkene er utrolig bra og anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...