Gå til innhold

lurer på så mye for tiden


Gjest har elsket og kan elske igjen

Anbefalte innlegg

Gjest har elsket og kan elske igjen

Jeg har sporadisk hatt kontakt med en gamlekjæreste, en jeg hadde ett veldig godt og nært forhold til en lengre tid. Det er gamlekjæreste som har tatt opp kontakten etter mange års total adskillelse. Jeg tror vi begge værer litt på hva den andre mente den gangen og om det fremdeles er noen glør tilbake. Jeg har i alle fall ikke glemt tiden og personen helt. Jeg fikk for en tid tilbake en meld om at min gamlekjæreste var tilbake på ett sted vi hadde en spesiell opplevelse sammen, og vedkommende brukte perspektivet "vår" plass. Kan det bety at det er mimring på ting som betydde noe spes` og at det var derfor vedkommende oppsøkte akkurat det stedet for så å fortelle meg det? Hovedspørsmålet er som dere gjetter ja, - bryr vedkommende seg fremdeles, er det spor av kjærlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, det kan bety at han liker deg godt, men ikke nødvendigvis. Det behøver ikke å bety noe mer enn at han liker å se bakover og mimre om gode tider.

Mange som går med ryggen mot fremtiden og liker å titte bakover og kose seg med gamle og gode minner, uten at det betyr noe mer enn som så.

Så noe fasittsvar har du nok ikke, men det kan selvsagt bety at han liker deg godt også. Du får bruke litt tid og sjekke det ut litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har elsket og kan elske igjen

Nja, det kan bety at han liker deg godt, men ikke nødvendigvis. Det behøver ikke å bety noe mer enn at han liker å se bakover og mimre om gode tider.

Mange som går med ryggen mot fremtiden og liker å titte bakover og kose seg med gamle og gode minner, uten at det betyr noe mer enn som så.

Så noe fasittsvar har du nok ikke, men det kan selvsagt bety at han liker deg godt også. Du får bruke litt tid og sjekke det ut litt:-)

Takk for ditt svar. Det betyr antakelig ikke så mye, egentlig, det inser jeg selv, fordi som du antyder i ditt svar. Det å finne ut selv, det er uaktuelt. Jeg føler jeg har vokst forbi vedkommende, så det vi deler, er kun tilbakeblikk på gamle dager.

Jeg er ikke så interessert i å gjenopptat en liv som skal designes, jeg vil leve naturlig uten for mange "lover" å ta hensyn til. Frykt og tvangstanker om tidligere svik i livet er ikke rette byggestener for ett tenkt fremtidig forhold, så beklager at jeg lot tastene forme et spørsmål og en tanke som egentlig ikke er tema da det kommer til stykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...