Gå til innhold

slimpropp/fødsel


smekka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest også en mamma

Første gang gikk det nesten 3 uker. 19 dager.

Andre gang hadde nok også slimproppen gått ganske tidlig uten at jeg kan si å ha registrert det. Men da vet jeg at jeg gikk med 2-3 cm åpning i halvannen uke før fødselen, og da må jo slimproppen naturlig nok ha vært borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen gikk slimproppen den morgenen fødselen "begynte" og poden var født 25 timer senere. Andre gangen var det ingen definert "propp", men bare masse masse slim/utflod som kom i to-tre dager kontinuerlig før fødselen, med en liten blødning ca 48 timer før jenta var ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Første fødsel begynte med at slimproppen (rosa/hvit) gikk rett før vannavgang. Dette skjedde ca seks timer før jeg begynte å få rier. Tre timer etter at riene begynte, fødte jeg.

Andre og tredje gang kom det ofte blanke, seige slimpropper i ukene før fødselen. Skikkelig blodblandet slippropp så jeg ikke noe til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett snurten av noen propp i verken første eller andre svangerskap. Men jeg hadde litt økt utflod den siste måneden denne gangen, det kan jo hende det var slimproppen som kom litt etter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var "slimproppen" vet jeg jo ikke med sikkerhet, men jeg hadde en slimete blødning 4,5 døgn før vannet gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselen min tok 60 timer. Hadde sterke rier hele tiden. Hadde hatt rier i 36 timer før slimproppen gikk, og frøkna så dagens lys 24 timer etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Første fødsel, slimpropp kom kl. 19, fødsel startet utpå natten.

Andre fødsel, så ikke snurten av denne....

Lykke, lykke til! :0))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...