Gå til innhold

Celleforandringer , tenk om jeg har kreft nå+


Gjest Redd_for_kreft

Anbefalte innlegg

Gjest Redd_for_kreft

For syv år siden rett før jeg skulle reise utenlands for å studere over lengre tid fikk jeg diagnostisert celleforandringer mest sannsynlig i forbindelse med hvp viruset. Jeg fikk beskjed om å ta ny prøve men dro utenlandsk og etterhvert glemte jeg det helt. Nå har jeg fått et brev fra kreftregistret om at jeg bør ta celleprøve. Vært plaget med uregelmessige blødninger og nå er jeg redd at det er kreft. Jeg er en sånn som engster meg mye og har hypokondertendenser i meg. Nå tenker jeg at jeg sikkert har alvorlig kreft alleredet og er døende Alt på grunn av det brevet jeg fikk i posten som skremte meg.Jeg er rimelig frisk og har hatt få helseproblemer jeg ville koble ordet "kreft" til. Det var ikke i tankene mine engang.

Og hvis jeg har langkommend alvorlig kreft er det ikke best å late som ingenting og leve så bra jeg kan de dagene jeg har igjen. Slippe å forholde meg til cellegift og alt mulig sånt.

Det er syv år siden jeg har hatt celleforandringer ,og jeg fikk aldri sjekket det opp ette det. Kanskje jeg er full av kreft. Hvis brevet og påminnelsen hadde kommet sånn utenvidere ville jeg neppe tenkt så mye over det. Men det at jeg altså har hatt celleforandringer før.

Har dere noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...