Gå til innhold

Få hjelp av venner!


Gjest det er meg som er skuffet

Anbefalte innlegg

Gjest det er meg som er skuffet

Jeg satt og skrev et leserinnlegg og sendte det til en del venner for å få kommentarer. for å si det rett ut, jeg fikk svar av veldig få selvom jeg har vært den første å hjelpe med oppgaver osv.

Nå er innlegget sendt og venner har fått det sendt eller SMS om hvor det finnes. Fremdeles ikke et kvekk fra de fleste.

Hva tenker dere? Jeg er skuffet og såret i noen tilfeller. Dette betyr mye for meg, uansett andre. Kunne de ikke ha sendt en setning for å gi meg oppmuntring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Polio

Kanskje dine venner er som meg - de driter i leserinnlegg!! Jeg kan ikke skjønne hvorfor prikete oppesittere gidder å ta seg bryet med å skrive et leserinnlegg - hva i all verden skal de være godt for??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest folk er forskjellige

Du nevner selv at du har fått tilbake noen svar. At det er noen som ikke svarer må man bare godta, folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Sikker på at alle har lest det da? Mange sjekker ikke mail på flere dager. På den annen side kan man nesten ikke forvente at andre skal stille opp sånn uten videre og gi kommentarer på leserinnlegg. Du burde spurt på forhånd om de kunne tenke seg å se på det og evt sende til de som orket å hjelpe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Hvis du ba om tilbakemelding, burde jo de som leste mailen gitt det, i det minste en oppmuntring som du sier. Men kanskje de ikke leste mailen på noen dager? Eller kanskje de bare oppfattet mailen din som en ytring, og ikke noe du forventet snarlig tilbakemelding på?

Var du samme person som var skuffet over at du ikke fikk hjelp fra en venn som var i utlandet? Problemstillingen lignet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være et skikkelig seriøst leserinnlegg siden du ber mange av vennene dine om innspill på det før du sender det inn?

Nå på denne tiden da jeg har sommerferie, sola steker og vi er ute og bader og storkoser oss hele dagen er det slett ikke sikkert at jeg hadde giddet å se på noe slikt på kveldstid. Sånn er det bare. Hadde det vært noen av mine beste venninner så ja, men mer perifere venner? Ikke sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Kanskje de synes innlegget er så pinlig dårlig at de lar være å kommentere det?

Beklager at jeg sier det rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Nå om sommeren er det kanskje ikke så mange som leser mail like ofte som vanlig, og dessuten vil en helst koble av fra hverdagen og orker kanskje ikke engasjere seg så mye?

Hvis jeg hadde skrevet et viktig leserinnlegg og ville hatt andres kommentarer på det, da ville jeg snakket med dem først, og hørt om de ville se på det og gi kommentarer, ikke bare spørre pr mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor du ber om kommentarer til et leserinnlegg. Er det ikke bare å skrive det og sende det, da? Det er jo din mening det skal speile, ikke dine venners.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest filisofia

Å hjelpe med oppgaver er jo noe annet enn å gi råd vedr et leserinnlegg da! Da blir det på en måte å skrive lesereinnlegget sammen, med alles underskrift i såfall. Tør du ikke stå for det du skriver, uten å få aksept av venner først, så burde du heller la være å sende det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor du ber om kommentarer til et leserinnlegg. Er det ikke bare å skrive det og sende det, da? Det er jo din mening det skal speile, ikke dine venners.

Synes ikke det er noe rart i at man kan ønske seg feedback på noe man skriver, før det publiseres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det er meg som er skuffet

Kanskje de synes innlegget er så pinlig dårlig at de lar være å kommentere det?

Beklager at jeg sier det rett ut.

Tror du virkelig at det er så enkelt å få publisert artikler i aviser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest det er meg som er skuffet

Det må være et skikkelig seriøst leserinnlegg siden du ber mange av vennene dine om innspill på det før du sender det inn?

Nå på denne tiden da jeg har sommerferie, sola steker og vi er ute og bader og storkoser oss hele dagen er det slett ikke sikkert at jeg hadde giddet å se på noe slikt på kveldstid. Sånn er det bare. Hadde det vært noen av mine beste venninner så ja, men mer perifere venner? Ikke sikkert.

Jeg ser ingenting i mitt innlegg om perifere eller nære venner. Tror ikke det har tatt lengere tid å lese det jeg skrev enn å svare på innlegg på dol om kjærestens skjorte eller fottøy til selskapskjole, selvom man koser seg aldri så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det er meg som er skuffet

Kan den manglende responsen, i hvertfall delvis, ha å gjøre med at mange er på ferie nå?

Jo delvis jeg har etterhvert fått svar fra mange nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det er meg som er skuffet

Å hjelpe med oppgaver er jo noe annet enn å gi råd vedr et leserinnlegg da! Da blir det på en måte å skrive lesereinnlegget sammen, med alles underskrift i såfall. Tør du ikke stå for det du skriver, uten å få aksept av venner først, så burde du heller la være å sende det.

Nå var artikkelen sendt og publisert, og jeg tør godt stå for den. Det er ikke stor forskjell på å lese en artikkel eller oppgave. Tror du at når jeg leser oppgaver for venner at jeg skriver under dem, og står for konklusjonene?

Største forskjellen er at en artikkel i avisen blir lest av mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest filisofia

Nå var artikkelen sendt og publisert, og jeg tør godt stå for den. Det er ikke stor forskjell på å lese en artikkel eller oppgave. Tror du at når jeg leser oppgaver for venner at jeg skriver under dem, og står for konklusjonene?

Største forskjellen er at en artikkel i avisen blir lest av mange.

Artikkel ??? I det opprinnelige innlegget sa du at du ville ha dem til å lese et leserinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det er meg som er skuffet

Artikkel ??? I det opprinnelige innlegget sa du at du ville ha dem til å lese et leserinnlegg.

Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Tror du virkelig at det er så enkelt å få publisert artikler i aviser?

Slett ikke. Men dersom innlegget er pinlig dårlig, eller handler om noe uinteressant, kan det være at vennene dine ikke orker å påpeke det, eller at de synes det er kjipt å fortelle deg det rett ut. Det var poenget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest det er meg som var skuffet

Slett ikke. Men dersom innlegget er pinlig dårlig, eller handler om noe uinteressant, kan det være at vennene dine ikke orker å påpeke det, eller at de synes det er kjipt å fortelle deg det rett ut. Det var poenget mitt.

Artikkelen falt i smak og jeg har blitt bedt om mer. Jeg har fått mye positiv respons i den uken som er gått, og venner har svart etterhvert.

Tror det er umulig å få publisert artikler som er pinlig dårlige,og som alle ville synes var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...