Gå til innhold

Ta med bilstol på fly?


mariaflyfly

Anbefalte innlegg

mariaflyfly

Ungene og jeg reiser på ferie på søndag. Slektninger møter oss på flyplassen, og jeg vil trenge bilsikring til Lillesøster. (Hun er 3 år).

Hva gjør jeg? Tar med bilstolen hjemmefra? Det er litt pes å be de der borte skaffe bilstol, synes jeg... Må jeg i såfall ta den som håndbagasje? Noen som har løst lignende problemer før? Hun er for lav til å sitte på pute - altså en liten 3-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariaflyfly

Vi har tatt med bilstol på fly flere ganger og den må sendes som spesialbagasje.

Ok, takk. Sender du den sammen med vogna, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt våre HTS BeSafe som baggasje på fly flere ganger. Det har gått helt fint. Tungt og tungvindt, men greit når man kommer frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...