Gå til innhold

Nøklene er funnet - etter 15 dager!


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Noen av dere husker kanksje mitt fortvilede innlegg om at nøklene mine var borte. Jeg fikk drøssevis med forslag på hvos de kunne være fånyttes. Jeg har lett og lett, t.o.m. vært på hittegodskontoret hos politiet, men der var de ikke. Jeg hadde en følelse av at de var hjemme.

Så i kveld, 15 dager etter at de forsvant, så dukket de plutselig opp i hjørneskapet i stua! Seksåringen hadde gjemt noen lekebilletter der, og jeg skulle finne disse billettene. Da jeg åpnet skapdøra, så jeg dem med en gang.

Merkelig, jeg er 98 % sikker på at jeg letter gjennom det skapet minst én gang. Jenta mi sa at hun ikke visste at de var der, og at hun ikke hadde sett dem da hun la billettene inn der...

Uansett - jeg ble så glad at jeg grein! Nå skal de lenkes fast til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Typisk uforklarelig mysterium. ;) Fint at du fant dem igjen. :)

Jepp, hovedpoenget er at de er funnet. Men jeg lurer nå veldig på hvor de har vært hele tiden..

EN teori er at minstejenta har puttet dem inn i det skapet, og at jeg ikke har sett de,. Så har mellomste oppdaget dem da hun skulle gjemme disse billettene, og lagt dem lett synlig for meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Så godt du har funnet dem igjen.

Ikke gøy å ikke vite hvor nøklene er, det er sikkert.

Nei, det er jo litt ekkelt når både nøklene til hus, 2 biler og jobben er på et uvisst sted....

Og tungvint har det jo vært, at jeg måtte ha mannen min sin bilnøkkel til den bilen jeg bruker, og har guttungens husnøkkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Så flott at du fant dem!! Utrolig kjedelig å miste nøkler!!!

Ja - men det var ei dårlig krystallkule du hadde, som ikke så at de var i hjørneskapet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Ja - men det var ei dårlig krystallkule du hadde, som ikke så at de var i hjørneskapet!!!!

Jeg så faktisk hjørneskapet i krystallkula, men tenkte at det får nå være måte på hva jeg skal hjelpe folk med uten å få lønn for det. Jeg er tross alt sunnmøring!! *mumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg så faktisk hjørneskapet i krystallkula, men tenkte at det får nå være måte på hva jeg skal hjelpe folk med uten å få lønn for det. Jeg er tross alt sunnmøring!! *mumle*

Jeg kunne jo ha tilbudt deg gratis sightseeing her i Kristiansand, f.eks. - men når du ikke kunne komme med DET tipset, så får det heller være!

*snurt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg så faktisk hjørneskapet i krystallkula, men tenkte at det får nå være måte på hva jeg skal hjelpe folk med uten å få lønn for det. Jeg er tross alt sunnmøring!! *mumle*

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg kunne jo ha tilbudt deg gratis sightseeing her i Kristiansand, f.eks. - men når du ikke kunne komme med DET tipset, så får det heller være!

*snurt*

Søren også!!

Jeg lover å være ærlig neste gang *ser bedende på prust*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Søren også!!

Jeg lover å være ærlig neste gang *ser bedende på prust*

Ja, neste gang, skal jeg presse deg hardere!

For det blir nok en neste gang.... Jeg er håpløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Ja, neste gang, skal jeg presse deg hardere!

For det blir nok en neste gang.... Jeg er håpløs!

*klargjør krystallkula*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at du fant dem! Du får kjøpe deg et nøkleskap, eller en fin bolle eller noe, der nøklene kan ha sin faste plass med én gang du kommer inn døra.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Så bra at du fant dem! Du får kjøpe deg et nøkleskap, eller en fin bolle eller noe, der nøklene kan ha sin faste plass med én gang du kommer inn døra.. :-)

Vi har nøkkelskap, et stilig et, som vi faktisk er flinke til å bruke - men av og til har jeg så mye i hendene i det jeg kommer inn - typisk nøkkelknippet, posten og avisen, 1-2 barnehagesekker, mi veske og gjerne en handlepose - og da hender det at jeg ikke henger nøklene på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du fant dem! :-)

Jeg har forresten flere ganger funnet ting på steder der jeg er sikker på at jeg har lett grundig....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så faktisk hjørneskapet i krystallkula, men tenkte at det får nå være måte på hva jeg skal hjelpe folk med uten å få lønn for det. Jeg er tross alt sunnmøring!! *mumle*

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tingen er fast plass til nøkler, enten en skuff eller en knaggrekke. Etter hvert blir det en refleksbevegelse å legge/henge dem på plassen sin så snart man er innenfor døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ppåio

Da mangler bare at Visa -kortet mitt dukker opp også :-) Det har vært savnet siden pinsen...Og i grunnen har jeg gitt opp å finne det. Antagelig er det blitt kastet med noe. :-)

Anyway, jeg er glad på dine vegne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...