Gå til innhold

Fottøy til selskapskjole? Hjelp!


Lillemus

Anbefalte innlegg

Skal i bryllup i kveld og skal ha på meg en fotsid mørk rød selskapskjole, den er rålekker om jeg kan si det selv. :o)

Jeg har ikke funnet vanlige pene selskapssko til den, men har et par lekre selskapsstøvletter, knehøye som jeg har brukt til den så langt. Men det er så varmt her i Trøndelag for tiden at jeg er redd jeg kommer til å fotsvette noe voldsomt om jeg skal ha dem! Jeg har et par pene, svarte pen-sandaler (ikke strandsandaler altså!) med ca. 3 cm hæl og åpen tå og ett bredt skinnfelt over foten. Kan jeg ha disse istedet? Kjolen er såpass sid at det er tvilsomt at noe særlig av foten vil synes og jeg danser ikke heller. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariaflyfly

Dersom sandalene er pene, synes jeg umiddelbart at det høres ut som om de passer bedre til kjolen enn støvletter! Du blir sikkert kjempefin. :) (og er kjærestens antrekk prøvd?) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom sandalene er pene, synes jeg umiddelbart at det høres ut som om de passer bedre til kjolen enn støvletter! Du blir sikkert kjempefin. :) (og er kjærestens antrekk prøvd?) ;)

*Puh* Da pusser jeg sandalene og hans sko nuh!

Om han har prøvd? *Hahahahahhahahahaha* Glem det. Men samma faen, han _skal_ ha på seg det jeg har funnet frem til ham, selv om han hardnakket påstår at det er aaaaalt for varmt for dress nå. Og når han kommer hjem fra stallen snart skal han få klippe håret gitt. *Finner frem klippemaskina og legger den på vasken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1183807348' post='3639195]

Felleskjøpet har åpent *skrattler*

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1183807348' post='3639195]

Felleskjøpet har åpent *skrattler*

*Iler avgårde* En FK-caps setter nok kronen på verket! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Iler avgårde* En FK-caps setter nok kronen på verket! ;o)

Nå får jeg bilder fra den der "på-tide-å-flytte-hjemmefra?-ikea-reklamen", der foreldrene har sexlek med grisetryne, høygaffel og FK-caps! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1183810296' post='3639215]

*LOL* Hehe - dette gir rett bilde av både antrekkene og aktivitetene til Lillemus *ler*

he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå får jeg bilder fra den der "på-tide-å-flytte-hjemmefra?-ikea-reklamen", der foreldrene har sexlek med grisetryne, høygaffel og FK-caps! ;-)

*Fnis* Men den er jo morsom da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1183810296' post='3639215]

*LOL* Hehe - dette gir rett bilde av både antrekkene og aktivitetene til Lillemus *ler*

Og når har du sett meg i undertøy?! ;o) Her går det i Sloggi må vite! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får en fin - og velkledd - kveld. Denne festen har jo nesten vært denne ukas dol-begivenhet. Håper du viser kjæresten alle de insisterende dress-innleggene, slik at han skjønner at han ikke har noe valg i fremtiden dersom dere skal være dol-korrekte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får en fin - og velkledd - kveld. Denne festen har jo nesten vært denne ukas dol-begivenhet. Håper du viser kjæresten alle de insisterende dress-innleggene, slik at han skjønner at han ikke har noe valg i fremtiden dersom dere skal være dol-korrekte!

Kvelden ble kjempefin! :o)

Gubben ble en riktig stram kar han og jeg klarte til og med å få ham med meg på dansegulvet flere ganger, til tross for at ingen av oss egentlig danser! :o) Er som nyforelsket igjen jeg nå! ;o)

Eneste ulempen er at han syntes han ble så fin at han mener at nå trenger han i alle fall ingen ny dress.... *Sukk* ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...