Gå til innhold

I dag er det 4 år siden vi fikk engelen vår


nedtelling

Anbefalte innlegg

I dag er det 4 år siden vi ble en liten familie på et kontor i Bogota. Vi satt spent og ventet på den lille engelen våres, på et lite, men koselig kontor på ICBF sitt kontor i Bogota.

På armen satt vår lille knert, på 2 år pg 7 mnd, litt skeptisk, men alikevel ikke spesielt redd.

I løpet av møtet så tødde han opp, ville sittte på fanget til pappe, mamma ville han bare hyle til.... dette fortsatte et par tre dager,, til mamma sin store sorg.. Selv om man er forbered på at barnet ikke tar det imot med åpne armer, så er det ikke så lett når man står ovenfor det .. Men heldigvis så endret det seg,, knerten kom og susset meg på kinnet og sa MAMMA etter 4 dager og det varmet mors hjerte.

Siden har vi vært soooo close... han er en utrolig herlig gutt og vi er super duper superglade i hverandre. Noe som vi forteller hverandre hver dag!!

Vi er så heldige og ha besøk av en norsk familie som vi var mye sammen med i Colombia for 4¨år siden.. de fikk sin gutt på samme dag.. SÅ i dag skal vi feire sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med dagen! Mye koselig mimring om dagen da tenker jeg..:-)

Jeg husker at dere fikk gutten deres like etter oss. Vi fikk tildelt storebror 25.mai for fire år siden. Neste høst begynner han på skolen og tiden bare flyyyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest inggun

Hei! Vi var på San Andres samtidig med dere, og jeg har et flott bilde av gutten deres og jenta vår ved bassengkanten. Til høsten blir jenta vår skolejente, hun er kjempemotivert, jeg er litt mer spent. Rart hvor fort tida har gått, hun har blitt så lang og fornuftig (innimellom...), rart å se bildene fra da vi fikk henne. Det siste halvåret har hun blitt svært opptatt av Colombia og fostermor, og lager lange historier om ting som skjedde og folk hun kjenner der. Vi må nok belage oss på å reise tilbake om noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...