Gå til innhold

nozinan.....må sove..


Gjest beib1

Anbefalte innlegg

Gjest beib1

etter og ha ikke sovet skikkelig på leenge så fant jeg noen nozinan på 5 mg i huset,før har jeg reagert med kraftig kløe rastløshet inni beina av de,er det da 100% sikkert at jeg får det i natt også om jeg tar 3 stk? har ikke brukt de på åresvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

willemo1365380562

Jeg står fast på 100mg Nozinan (4x25mg om kvelden)

Den rastløsheten i bena har jeg også, men det synes ikke som om det er doseavhengig. Jeg brukte 200mg før, men hadde samme kløen i bena.

Hvis det er legen din som har skrevet ut resepten kan du jo ta en kjapp telefon og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miss vesla

Jeg står fast på 100mg Nozinan (4x25mg om kvelden)

Den rastløsheten i bena har jeg også, men det synes ikke som om det er doseavhengig. Jeg brukte 200mg før, men hadde samme kløen i bena.

Hvis det er legen din som har skrevet ut resepten kan du jo ta en kjapp telefon og spørre.

rastløsheten i bena er uavhengig dosen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...