Gå til innhold

ønske om info innen benforlenging


Gjest Simon_1986

Anbefalte innlegg

Gjest Simon_1986

Hei. jeg er en gutt på 21år som vil ha litt mer informasjon om benforlenging. er 172høy og ønsker å ta denne operasjonen. Tenkt på det i et år. Har søkt mye på internett om denne prosessen men har ikke funnet så mye detaljer om tid og prosessen. skulle gjerne vært gjennomsnittlig høy. så jeg lurer da på hvor lang tid det tar å strekke 5cm. og hvordan jeg vil fungere i daglig livet. om jeg må gå med krykker og slikt. jobber bak en kasse og går på skole. lest at det kan strekkes opptil 1mm pr døgn. rissikoen har jeg funnet mye om men ikke det jeg lurer mest på. håper på svar så fort som mulig. vennlig hilsen: Simon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

En venn av familien tok denne operasjonen på sine leggben. Han var bare 160 høy, og planen var å ta leggbena først og så lårbena senere.

Men smertene var så store og de praktiske ulempene så store at han valgte å stoppe etter leggene. Han syntes ikke at det var verdt å gjennomleve så store smerte, og å bli så akterutseilt i forhold til studier for å få 5 cm til.

Du er tross alt bare 5 cm lavere enn gjennomsnittet (tror det er 180 for menn), så jeg ville ikke har utsatt meg for dette. Det er da mange menn som er 175 høye.

Tror heller at du bør jobbe litt med selvfølelsen og akseptere at du er som du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...