Gå til innhold

Hvordan er været?


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Gjest togli

På østlandet (Osloområdet) og sørlandet (Kr.sand) nå og hvilke meldinger er det for dagene framover?

*pakker til ferien*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da... Svømmeføtter?

Pakk våtdrakt, svømmeføtter, oksygenflasker og godt humør.

Glem bilen hvis du har tilgang på båt...

Velkommen nedover! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Pakk våtdrakt, svømmeføtter, oksygenflasker og godt humør.

Glem bilen hvis du har tilgang på båt...

Velkommen nedover! ;-)

Oh my God.... *ææææææ*

Men du...Det blir vel pent vær fra søndag av sånn ca? *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my God.... *ææææææ*

Men du...Det blir vel pent vær fra søndag av sånn ca? *håpe*

Kanskje fra mandag sies det. Da skal jeg EVENTUELT ta inn klesvasken som har hengt ute til SKYLLING noen dager. men aldri snakk om at jeg kapitulerer og legger herket inn i tørketrommelen. Er det sommer, så må klærne pent tørke ute!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger minst to sett regntøy pr person... Det skal visstnok bli fint vær fredag og kanskje lørdag, men så skal det regne og regne og regne ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Kanskje fra mandag sies det. Da skal jeg EVENTUELT ta inn klesvasken som har hengt ute til SKYLLING noen dager. men aldri snakk om at jeg kapitulerer og legger herket inn i tørketrommelen. Er det sommer, så må klærne pent tørke ute!!!

Det gjelder å være sta!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Du trenger minst to sett regntøy pr person... Det skal visstnok bli fint vær fredag og kanskje lørdag, men så skal det regne og regne og regne ...

Nei, nå må du gi deg altså! Kanskje vi burde holdt oss hjemme.. *sukk, sukk og atter sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest veldig lokalt

Regnet er veldig lokalt.

Her jeg bor har det vært forholdsvis bra vær fredag, lørdag, tirsdag og onsdag. Med forholdsvis bra mener jeg KUN regnbyger. For det har det vært noen av de fleste dagene. Ikke fredag da, da var det fint vær hele dagen. I dag er det også så vidt det har regnet her jeg oppholder meg. Det er skyet da. I går var jeg sikker på at det kom til å regne, for det tordnet masse en periode, men det kom ikke noe.

Jeg vet at søsteren min som bor et par mil lenger sør enn meg hadde litt regn på fredag når vi ikke hadde en dråpe regn.

Men vi har hatt byger da, disse siste dagene. Men de er veldig lokale tydligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Regnet er veldig lokalt.

Her jeg bor har det vært forholdsvis bra vær fredag, lørdag, tirsdag og onsdag. Med forholdsvis bra mener jeg KUN regnbyger. For det har det vært noen av de fleste dagene. Ikke fredag da, da var det fint vær hele dagen. I dag er det også så vidt det har regnet her jeg oppholder meg. Det er skyet da. I går var jeg sikker på at det kom til å regne, for det tordnet masse en periode, men det kom ikke noe.

Jeg vet at søsteren min som bor et par mil lenger sør enn meg hadde litt regn på fredag når vi ikke hadde en dråpe regn.

Men vi har hatt byger da, disse siste dagene. Men de er veldig lokale tydligvis.

Da satser vi på at dyreparken slipper unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! :) Inntil videre så anbefaler jeg disse:

http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article1208330.ece

Men min kusine lover at sommeren kommer den 17juli, det gjenstår å se. Vi våknet til 13,5 grader i dag. Vi hadde fin sol til utpå ettermiddagen i dag, så kom regnbyge. Det er hva de har meldt for oss sørlendinger fremover. Sol og regn hver dag. Jadda. Da jeg dro på tur forrige uke så hadde jeg bare tenkt å pakke undertøy og regntøy ;) Savnet ullsokkene på kvelden (ute).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Heisann! :) Inntil videre så anbefaler jeg disse:

http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article1208330.ece

Men min kusine lover at sommeren kommer den 17juli, det gjenstår å se. Vi våknet til 13,5 grader i dag. Vi hadde fin sol til utpå ettermiddagen i dag, så kom regnbyge. Det er hva de har meldt for oss sørlendinger fremover. Sol og regn hver dag. Jadda. Da jeg dro på tur forrige uke så hadde jeg bare tenkt å pakke undertøy og regntøy ;) Savnet ullsokkene på kvelden (ute).

De skoa der vurderte jeg faktisk å kjøpe, ja;)

Nå har jeg pakka alt fra bikini til regntøy og tjukkegensere, så da burde det vel gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har mitt vær vært omtrent slik: Først overskyet men helt Ok temperatur, lang periode med opphold. Så en tid etter lønsj bøtta det ned kattunger. I kveldinga kom det fram noe gult og ugjennkjennelig noe på himmelen - jeg måtte faktisk knipe sammen øynene. Så skyet det til igjen og for litt siden bøttet det atter ned. Men idet denne setningen skrives ser det ut til å være et lite opphold.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

I dag har mitt vær vært omtrent slik: Først overskyet men helt Ok temperatur, lang periode med opphold. Så en tid etter lønsj bøtta det ned kattunger. I kveldinga kom det fram noe gult og ugjennkjennelig noe på himmelen - jeg måtte faktisk knipe sammen øynene. Så skyet det til igjen og for litt siden bøttet det atter ned. Men idet denne setningen skrives ser det ut til å være et lite opphold.... ;-)

Jeg satt og grubla på hva det gule du så var. Vitsen om "gult regn fra Kina" ramla ned i hodet mitt før det plutselig gikk opp for meg at det var sola du snakka om *haha*

Her har det regna de to siste dagene og det har jammen gjort godt!! Her var så tørt at vi har fått forbud mot å vanne blomster osv.. men nå kan det godt bli sol igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og grubla på hva det gule du så var. Vitsen om "gult regn fra Kina" ramla ned i hodet mitt før det plutselig gikk opp for meg at det var sola du snakka om *haha*

Her har det regna de to siste dagene og det har jammen gjort godt!! Her var så tørt at vi har fått forbud mot å vanne blomster osv.. men nå kan det godt bli sol igjen ;-)

LOL til det med gult regn fra Kina!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...