Gå til innhold

Ønsker meg et barn til


Gjest Ønsker meg det tredje barnet

Anbefalte innlegg

Gjest Ønsker meg det tredje barnet

jeg ønsker meg et barn til, jeg og mannen min har to fine jenter, men jeg vil gjerne ha et til, men det vil ikke min mann han mener vi har nokk med to og det sårer meg for jeg har alltid ønsket meg tre, hva skal jeg gjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge de to siste hovedinnleggene før ditt går på lignende temaer, og begge har blitt besvart fra fagperson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hvor gammel er den yngste?

Mannen min sa alltid at han ville ha "bare" to barn, mens jeg ønsket meg tre. Jeg kunne godt leve med å ha bare to barn, så sånn sett var saken grei. Til tider snakka jeg med han om følelsen av at jeg ikke kjente at familien var helt "komplett", men uten å bebreide han for det ;)

Når minstemor var to år gammel, var han plutselig helt klar for å få et barn til - noe vi selvsagt aldri har angra på. Hun er nå tre år gammel og selvsagt verdens skjønneste:)

Du får si til han at tredjemann bare glir umerkelig inn i familien ;) Dessuten kan det være kjekt for ungene å være tre:)

Dersom mannen din er helt steil, får du kreve at han får ta ansvar for prevensjon videre. Du ønske nemlig ikke å proppe i deg flere hormoner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde det også slik. Vi hadde to jenter, og mannen ønsket ikke flere enn to barn.

Etter litt snakk, gikk han med på å prøve å lage en gutt. (Han visste selvsagt at det ikke var noe vi bestemte.)

Og gutten kom!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest masmasmas

Begge de to siste hovedinnleggene før ditt går på lignende temaer, og begge har blitt besvart fra fagperson.

Enig. Fortsetter hun i samme sporet, ender hun trolig opp som alenemor. Hun mangler respekt for mannen meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Enig. Fortsetter hun i samme sporet, ender hun trolig opp som alenemor. Hun mangler respekt for mannen meninger.

Ja. det kan ikke være slik at det bare er kvinnens ønske om flere barn som er det "eneste rette".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...