Gå til innhold

Bestilt billett via brevpost - usikker på om jeg


Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature

Bestilte midlertidig ettersending av posten i sommer, hvor det står at posten de siste dagene ikke blir ettersendt for å unngå at posten kommer før jeg reiser hjem. Posten blir oppbvart fom 13.07.07, altså i morgen.

Billetten, som jeg bestilte via billettservice den 07.07.07, er ikke kommet ennå.

Den kan fortsatt komme i morgen eller senere?

Jeg MÅ ha den før mandag, for da reiser jeg dit jeg trenger billetten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest this is a signature

Du får da ikke dem tilsendt? Må du ikke hente dem på posten selv?

Nei, jeg er hjemme på ferie, og det er kun sånn post-i-butikk, og der får man ikke henta ut..Så jeg måtte sende de via post..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Du får da ikke dem tilsendt? Må du ikke hente dem på posten selv?

Du kan iallefall få de tilsendt om du betaler de med visa på nett, det har jeg selv gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Du får da ikke dem tilsendt? Må du ikke hente dem på posten selv?

Her husket jeg nok feil - jeg fikk billettene på e-post jeg. Bare et par minutter etter jeg bestilte og betalte de på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får da ikke dem tilsendt? Må du ikke hente dem på posten selv?

Jovisst, man kan få dem tilsendt om man bvetaler med visa over nettet, det koster noen kroner ekstra, men da får du billettene i postkassen etter noen dager. Kjekt! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...