Gå til innhold

Ei skikkelig kjærring!


fuji1365380447

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å guri! Den fyren var jammen litt av en artigkar! ;-)

Noen klassikere av noen uttalelser:

"- Samfunnet vårt trenger reserverte og høflige kvinner som ser en verdi i å ta seg av hjemmet og holde familien samlet

...

- Likestillingen har gått så langt at vi snart ender som intetkjønn.

...

- Selvopptatte karrierekvinner gjør Norge til et kaldt land fullt av frossenpizza og overvektige unger med dårlig nettverk.

...

- Norske kvinner drikker mer, slåss mer, er uhøflige i trafikken og sjekker opp folk på byen. De tar etter uvanene våre. De oppfører seg som menn og har samme interesser som menn."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Tror nok det er en del menn som ønsker det ja. De vil bli behandlet som en konge i sitt eget hjem og være den som blir beundret og stellt med. Jeg er innom og leser på et chattested som har sete i Pattaya og der ser jeg hva menn ønsker av sine kvinner.

Mange av mennene blir lurt og de er klar over det. Kvinnene kaster seg over de og sier at de er flotte, snille og sexy menn. Egentlig ser de på mennene som minibanker og deres høyeste ønske er å bli gift og flytte fra Thailand. Jeg må også si at det er ikke alle kvinnene som er sånn, det er faktisk også noen flotte, fantastiske kvinner med utdannelse som søker ekte kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Tror nok det er en del menn som ønsker det ja. De vil bli behandlet som en konge i sitt eget hjem og være den som blir beundret og stellt med. Jeg er innom og leser på et chattested som har sete i Pattaya og der ser jeg hva menn ønsker av sine kvinner.

Mange av mennene blir lurt og de er klar over det. Kvinnene kaster seg over de og sier at de er flotte, snille og sexy menn. Egentlig ser de på mennene som minibanker og deres høyeste ønske er å bli gift og flytte fra Thailand. Jeg må også si at det er ikke alle kvinnene som er sånn, det er faktisk også noen flotte, fantastiske kvinner med utdannelse som søker ekte kjærlighet.

Bottom line er at de ønsker seg en hushjelp de ha sex med, og som ikke stiller for store krav.

Enkelt og greit.

Ikke kom her og bable om famileverdier og kosthold, når du i virkeligheten er en sexsistisk latsabb, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Det er bare uintelligente Frp ere som ikke tåler litt mottrøkk. Jeg opplever de fleste menn som likestilte og med et ønske om å finne en dame de kan ha "fruktbare" diskusjoner og dele interesser med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Bottom line er at de ønsker seg en hushjelp de ha sex med, og som ikke stiller for store krav.

Enkelt og greit.

Ikke kom her og bable om famileverdier og kosthold, når du i virkeligheten er en sexsistisk latsabb, altså!

''Ikke kom her og bable om famileverdier og kosthold, når du i virkeligheten er en sexsistisk latsabb, altså''

Den var forhåpentligvis ikke til meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fuji1365380447

''Ikke kom her og bable om famileverdier og kosthold, når du i virkeligheten er en sexsistisk latsabb, altså''

Den var forhåpentligvis ikke til meg:-)

Uff, neida!

Jeg ble bare litt revet med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Man vet nesten ikke om man skal le eller gråte over slike uttalelser. Sikkert er at han ikke takler den moderne norske kvinne og heller ikke ser at man er to om å skape et hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Alle i FRP har tatt avstand fra dette, så å si at det kommer fra FRP er feil.

Altfor ofte dras en av raringene i FRP fram og hans (evt. hennes) meninger og handlinger framstilles som offisiel FRP-politikk. Noen ville kallt det hersketeknikk eller villedning av folk.

Han har jo et poeng i at kjernefamilien og barna er de store taperne i likestillingskampen.

Det er også pussig at kvinner definerer likestilling som å bli mest mulig lik menn. Hadde menn gått hjemme og styrt huset hadde dere sikkert krevd å få gjøre det dere også. Alt som er kvinnedominert får lav status, også blant kvinner. Hvorfor er det egentlig slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle i FRP har tatt avstand fra dette, så å si at det kommer fra FRP er feil.

Altfor ofte dras en av raringene i FRP fram og hans (evt. hennes) meninger og handlinger framstilles som offisiel FRP-politikk. Noen ville kallt det hersketeknikk eller villedning av folk.

Han har jo et poeng i at kjernefamilien og barna er de store taperne i likestillingskampen.

Det er også pussig at kvinner definerer likestilling som å bli mest mulig lik menn. Hadde menn gått hjemme og styrt huset hadde dere sikkert krevd å få gjøre det dere også. Alt som er kvinnedominert får lav status, også blant kvinner. Hvorfor er det egentlig slik?

Status henger sammen med penger. Dersom man feter opp lønningene til "alt som er kvinnedominert" garanterer jeg at statusen følger etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Dette er bare nok et bevis for at mange Frp'ere ikke evner å se sammenhenger og konsekvenser! Hvordan skulle det gått med f.eks. helsesektoren og skolesektoren dersom flertallet av kvinnene kun skulle jobbet hjemme? Da skulle det virkelig blitt krise i norsk økonomi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...