Gå til innhold

Kan dere la vær å svare på SMS/Telefon?


Gjest Hmm hva skjer

Anbefalte innlegg

Gjest Hmm hva skjer

Lurer fordi jeg får ikke svar av en bestemt person, dette skjer hele tiden.

Så får jeg en melding tilbake kanskje en dag eller to etterpå om at hun hadde glemt telefon blablabla, noe jeg ikke tror på. Er måte på hvor mye man glemmer telefon liksom...

Jeg er totalt forvirra fordi den ene dagen er jeg helt topp og hun får ikke sagt nok fine ting om meg, men plutselig nekter hun å svare, og er umulig å få tak i, skjønner ingenting jeg.

Merk at jeg på ingen måte MASER, men hun maser _veldig_ i "på periodene", altså når jeg er så flott ;-)

En kompis av meg nevnte hun kunne være bipolar, men jeg tror ikke det. Hvem vet ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hmm hva skjer

Jeg glemmer stadig telefonen..... Men jeg ser den hver dag, og svarer på det jeg føler for å svare på.

Så hvis du får en beskjed av noen kan du la vær å svare på den hvis du "ikke føler for det...".

Fatter ikke hva som skjer oppi hodet på sånne folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer ikke bestandig på meldinger med en gang. Jeg svarer når det passer meg. Jeg hater å føre samtaler via SMS. Hvis folk vil meg noe og trenger et raskt svar kan de ringe. Det er da både raskere og hyggeligere, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hmm hva skjer

Jeg svarer ikke bestandig på meldinger med en gang. Jeg svarer når det passer meg. Jeg hater å føre samtaler via SMS. Hvis folk vil meg noe og trenger et raskt svar kan de ringe. Det er da både raskere og hyggeligere, synes jeg.

Problemet er at hun ikke svarer på noe, jeg har full forståelse for det du sier om samtaler på SMS ;-) prøver bare å få livstegn jeg, det syns jeg ikke er for mye å be om i løpet av etpar dager......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at hun ikke svarer på noe, jeg har full forståelse for det du sier om samtaler på SMS ;-) prøver bare å få livstegn jeg, det syns jeg ikke er for mye å be om i løpet av etpar dager......

OK, da skjønner jeg frustrasjonen din. Men er venner hvor du er pop en dag og hvor du møter en kald skulder neste verdt å ha? Jeg samler ikke på slike. Møt henne på samme måte en neste gang, se hva hun sier til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

Jeg har mobilen min med meg bestandig, men dersom jeg mottar en ganske uviktig melding av typen " hei hvordan går det" der meldingen egentlig ikke har noen hensikt så kan det ta tid før jeg svarer, kan faktisk gå et par dager. Unntaket er hvis det er fra en person jeg er interessert i, da glemmer jeg ikke å svare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Jeg bruker sjelden mobilen, og nå har jeg ikke sjekket den siden før vi reiste på ferie.. Så kanskje noen har måttet vente i to uker på svar? :-o

(Venner vet at jeg helst bruker mailen.) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel litt til og fra. jeg har ei venninne som ikke svarer så ofte, men plutselig husker å ringe meg...etter ca to dager. jeg har kjent henne siden tenårene, og vet at det er bare sånn hun er. pussig at du skal nevne bilpolar, siden hun faktisk nettopp har fått den diagnosen (i mild form).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer alltid så snart jeg kan hvis noen spør om noe. Sånne masseproduserte rim og annet dilldall svarer jeg aldri på. Det er bortkastet å sende slikt til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mobilfreaken

Jeg er av typen som "bor" med telefonen. Sjelden jeg ikke svarer, da må det være noe veldig viktig jeg holder på med....

Broderen min svarer sjelden på SMS uansett hva man spør om. Hater maset. Han avviser også 90 % av alle samtaler han får, så man får ikke noe vittig kontakt med han. Jeg gjorde bare samme tilbake og da ble det slutt ¨på slikt tull.. ihvertfall bedre!

En kompis er noget spesiell, han liker og leke katt og mus.. Noen ganger svarer han aldri, enkelte ganger venter han etpar dager med å svare, eller hiver seg til på natten... Hvis han er i fylla eller nysgjerrig på noe så sender han sms, alltid!

To andre kompiser svarer ALDRI sms, lurer på om de er viktige eller om de ikke kan HEHE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig. Noen ganger kan jeg svare med en gang, andre ganger er jeg litt opptatt der og da og tenker at jeg skal svare etterpå og så glemmer jeg hele greia og husker det to dager senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av dem som vil forsvare retten til å ikke være tilgjengelig for andre til enhver tid. Jeg svarer raskt på meldinger som er viktige eller som omhandler konkrete spørsmål, men forøvrig svarer jeg når jeg har tid og lyst og ikke nødvendigvis når en annen har lyst til at jeg skal være tilgjengelig.

Jeg avviser også samtaler som jeg vet er "skravlesamtaler".når jeg ikke har lyst til å bruke tid på å skravle. Hvis det mot formodning skulle være noe annet, så kan folk legge igjen beskjed på svareren eller sende en sms, og da ringer jeg selvfølgelig tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvis du får en beskjed av noen kan du la vær å svare på den hvis du "ikke føler for det...".

Fatter ikke hva som skjer oppi hodet på sånne folk.

Man har vel ingen plikt til å svare på en meldig vel? Eller en mail? Mitt liv, og mitt valg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...