Gå til innhold

snømannen


hare1365380455

Anbefalte innlegg

hare1365380455

Jeg har lest Snømannen av Jo Nesbø, og den var spennende og god!

Har du lest en spennende krim i det siste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja snømannen var kjempebra! Elsker alle bøkene om Hole. :)

Nå leser jeg Menn som hater kvinner av Stieg Larsson. Måtte finne ut hvorfor han er så populær!

Ellers har jeg liggende fire krimbøker om Van Veeteren, husker ikke forfatteren i farta. Var tilbud på tre bøker for 100 kroner. :) Er ikke favorittforfatteren min, det er alltid så mange navn å holde styr på, men er vel greit tidsfordriv håper jeg. Så de skal jeg lese når jeg er ferdig med Larsson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Ja snømannen var kjempebra! Elsker alle bøkene om Hole. :)

Nå leser jeg Menn som hater kvinner av Stieg Larsson. Måtte finne ut hvorfor han er så populær!

Ellers har jeg liggende fire krimbøker om Van Veeteren, husker ikke forfatteren i farta. Var tilbud på tre bøker for 100 kroner. :) Er ikke favorittforfatteren min, det er alltid så mange navn å holde styr på, men er vel greit tidsfordriv håper jeg. Så de skal jeg lese når jeg er ferdig med Larsson.

Den boka har jeg i bokhylla, så den skal jeg også lese. :)

Nesbø er favoritten, og jeg liker også Indridason. Ja, jeg tror vi har skrevet om forfattere før... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boka har jeg i bokhylla, så den skal jeg også lese. :)

Nesbø er favoritten, og jeg liker også Indridason. Ja, jeg tror vi har skrevet om forfattere før... ;)

Ikke Indridason, men Arnaldur. :o) Islendingene alfabetiseres på fornavn vet du, ikke etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Jeg er nettopp ferdig med alle tre bøkene av Stieg Larsson. Fantastiske bøker!

I går begynte jeg på Kennedys hjerne, av Mankell. Du hadde lest den, hadde du ikke?

Snømannen skal jeg lese, men har den ikke med meg til Vestlandet. Får låne den på biblioteket når jeg kommer jeg, tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Jeg er nettopp ferdig med alle tre bøkene av Stieg Larsson. Fantastiske bøker!

I går begynte jeg på Kennedys hjerne, av Mankell. Du hadde lest den, hadde du ikke?

Snømannen skal jeg lese, men har den ikke med meg til Vestlandet. Får låne den på biblioteket når jeg kommer jeg, tenker jeg!

Jeg har lest Kennedys hjerne, ja. (Jeg likte den ikke så godt som Danselærerens tilbakekomst....)

:)

Gled deg til Snømannen! Sett av lesetid... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

[quote name=Shira :o)' timestamp='1184510771' post='3642289]

Jeg er akkurat ferdig med Snømannen. Knallbok!

Jepp! :D

Hva leser du nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Ikke Indridason, men Arnaldur. :o) Islendingene alfabetiseres på fornavn vet du, ikke etternavn.

Å, det visste jeg ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja snømannen var kjempebra! Elsker alle bøkene om Hole. :)

Nå leser jeg Menn som hater kvinner av Stieg Larsson. Måtte finne ut hvorfor han er så populær!

Ellers har jeg liggende fire krimbøker om Van Veeteren, husker ikke forfatteren i farta. Var tilbud på tre bøker for 100 kroner. :) Er ikke favorittforfatteren min, det er alltid så mange navn å holde styr på, men er vel greit tidsfordriv håper jeg. Så de skal jeg lese når jeg er ferdig med Larsson.

Forfatteren heter Håkan Nesser, og jeg synes bøkene om Van Veteren er knallbra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva handlet den om?

Forlaget skriver om denne boka:

Spenning. Sigmastyrken er en gruppe spesialtrente vitenskapsmenn som har som mål å løse menneskehetens største mysterium, livets opprinnelse. I Dragehoffet, oversatt til norsk i 2006, var de på oppdrag i Vatikanet. Denne gangen får de skremmende og utfordrende oppdrag som gjør at de må ta turen både til fjelltoppene i Himalaya og til København. Målet er å finne en eksepsjonell hemmelighet som er låst ned bak kryptiske runer.

Men den er mye mer spennende en det høres ut som.

Det er spennende hele tiden.

Boken har ca 450 sider,men jeg har aldri blitt så fort ferdig med en så stor bok.

Leste den ut på bare noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Forfatteren heter Håkan Nesser, og jeg synes bøkene om Van Veteren er knallbra.

Jeg liker og Van Veeteren :o) Har kjøpt en del av filmene om han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boka har jeg i bokhylla, så den skal jeg også lese. :)

Nesbø er favoritten, og jeg liker også Indridason. Ja, jeg tror vi har skrevet om forfattere før... ;)

Hvem er det? Noe mer jeg må få med meg?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forfatteren heter Håkan Nesser, og jeg synes bøkene om Van Veteren er knallbra.

Håkan Nesser er det ja. Har bittelitt igjen av Larssons bok, så skal jeg sette i gang ed Nesser. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det? Noe mer jeg må få med meg?? :)

Arnaldur Indridason (du må se på A i bokhylla) er en av mine favoritter! :o) Islandsk krimforfatter - kjempegod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkan Nesser er det ja. Har bittelitt igjen av Larssons bok, så skal jeg sette i gang ed Nesser. :)

Jeg har nettopp begynt på første bok av Larsson, og den virker lovende, så jeg har allerede bestilt den neste. Det blir litt dyrt, for jeg synes ikke det funker med pocketutgave (eller heter det paperback?) når boka er så tykk. Blir så vanskelig å få sidene til å "ligge".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Håkan Nesser er det ja. Har bittelitt igjen av Larssons bok, så skal jeg sette i gang ed Nesser. :)

Jeg har lest en bok av Nesser, men den falt ikke i smak....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Forlaget skriver om denne boka:

Spenning. Sigmastyrken er en gruppe spesialtrente vitenskapsmenn som har som mål å løse menneskehetens største mysterium, livets opprinnelse. I Dragehoffet, oversatt til norsk i 2006, var de på oppdrag i Vatikanet. Denne gangen får de skremmende og utfordrende oppdrag som gjør at de må ta turen både til fjelltoppene i Himalaya og til København. Målet er å finne en eksepsjonell hemmelighet som er låst ned bak kryptiske runer.

Men den er mye mer spennende en det høres ut som.

Det er spennende hele tiden.

Boken har ca 450 sider,men jeg har aldri blitt så fort ferdig med en så stor bok.

Leste den ut på bare noen dager.

Den høres spennende ut! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...