Gå til innhold

Rengjøring av treningstøy? (undertøy)


Lillemus

Anbefalte innlegg

Hvordan rengjør dere sports-bh'er? Det er jo ikke så apetittlig å ha dem på seg flere ganger når de blir skikkelig utsvettet, men om de vaskes med såpe etter hvert bruk så vil de vel raskt bli utslitt?

Holder det å skylle dem opp i rent, lunken/varmt vann og henge dem til tørk etter hver gang og så vaske dem med såpe etter hver 5. gang f.eks.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan den ikke vaskes i maskin?

Jeg bruker BHen 2 ganger før jeg maskinvasker den ,sammen med resten av treningstøyet (på 40 grader). T-skjorte/topp skiftes hver gang, slike ting har jeg mye av. BHen blir våt av svette også etter en tur, men da legger jeg den på et varmt sted så den tørker før jeg bruker den igjen.

Men den blir jo litt "slapp" etter et års tid, så da er det på tide å kjøpe ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan den ikke vaskes i maskin?

Jeg bruker BHen 2 ganger før jeg maskinvasker den ,sammen med resten av treningstøyet (på 40 grader). T-skjorte/topp skiftes hver gang, slike ting har jeg mye av. BHen blir våt av svette også etter en tur, men da legger jeg den på et varmt sted så den tørker før jeg bruker den igjen.

Men den blir jo litt "slapp" etter et års tid, så da er det på tide å kjøpe ny.

Jo, de kan vaskes i maskin, men jeg har jo bare 3 stk og det er grenser for hvor ofte jeg vasker en vask som passer til. To er nemlig farget og går i vanlig 40-graders, den siste er hvit og jeg er usikker på den går på lys 40 eller vanlig 60-graders.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, de kan vaskes i maskin, men jeg har jo bare 3 stk og det er grenser for hvor ofte jeg vasker en vask som passer til. To er nemlig farget og går i vanlig 40-graders, den siste er hvit og jeg er usikker på den går på lys 40 eller vanlig 60-graders.

Jeg innretter klesvasken etter løpinga, jeg, og kjører en 40-maskin to ganger i uka rett etter løpeturen. Da med alt treningstøyet med, samt en del annet. Farger bryr jeg meg lite om, bortsett fra med helt nye og fargesterke plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningsguriiii

Mine treningsbh'er har jeg hatt siden 2002, og de maskinvaskes etter hver gang. Like fine enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...