Gå til innhold

Jordbærpiken


Gjest skal

Anbefalte innlegg

Hopper hit jeg! Takk som spør. Jo, hatt en fin dag, men mange sterke følelser og triggere, så masse uro og tårer nå. Men er egentlig veldig fornøyd m ferien så langt. du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jordbærpiken

Uro og tårer, men fine opplevelser innimellom. Tårene må ut.

Jo, jeg har hatt en grei ferie, har forsøkt å samle meg sammen disse ukene. Jeg er mye mer samlet. Jeg har vært så sliten. Av og til er ferie det som skal til. Få litt ro. Så jeg kan ikke klage. Ut på turer, båttur i regn sist uke. Godt likevel det da.

Trigget dette i kveld, eller var det andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uro og tårer, men fine opplevelser innimellom. Tårene må ut.

Jo, jeg har hatt en grei ferie, har forsøkt å samle meg sammen disse ukene. Jeg er mye mer samlet. Jeg har vært så sliten. Av og til er ferie det som skal til. Få litt ro. Så jeg kan ikke klage. Ut på turer, båttur i regn sist uke. Godt likevel det da.

Trigget dette i kveld, eller var det andre ting?

Høres ut som om du har hatt godt av ferie! Vært en dag full m triggere egentlig, mye for at jeg har sluppet litt av forsvaret kanskje, slappet litt av. Men klart det setter i gang ting det jeg har lest og skrevet i kveld.

Men på en ok måte tror jeg. Du da, hvordan har du det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

Høres ut som om du har hatt godt av ferie! Vært en dag full m triggere egentlig, mye for at jeg har sluppet litt av forsvaret kanskje, slappet litt av. Men klart det setter i gang ting det jeg har lest og skrevet i kveld.

Men på en ok måte tror jeg. Du da, hvordan har du det nå?

Slippe opp forsvaret er egentlig godt synes jeg. Det skjer stort sett etter jeg har vært hos fysio :-)

Det er slitsomt når så mye trigger.

Jeg vet ikke hvordan jeg har det nå. Tenker at det var dumt jeg postet det. At jeg bare burde ikke si noe om det, for det er over i morgen. Men så trenger jeg liksom å gjøre det. Man gjør jo mye dumt. Og så er det vel lurt å sette ord på det kanskje.

Går greit altså. Det er bare det at det kommer ut nå, i motsetning til før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slippe opp forsvaret er egentlig godt synes jeg. Det skjer stort sett etter jeg har vært hos fysio :-)

Det er slitsomt når så mye trigger.

Jeg vet ikke hvordan jeg har det nå. Tenker at det var dumt jeg postet det. At jeg bare burde ikke si noe om det, for det er over i morgen. Men så trenger jeg liksom å gjøre det. Man gjør jo mye dumt. Og så er det vel lurt å sette ord på det kanskje.

Går greit altså. Det er bare det at det kommer ut nå, i motsetning til før.

Tror det er lurt. Man må jo trene seg. Ok å trene seg her hvor man kan være litt anonym. Har opplevd å skrive ting jeg virkelig skulle ønske jeg ikke hadde skrevet her inne. Er vel sånn man finner grenser kanskje? Og så dør man jo ikke av det heller.

Og sånn sett utenfra synes jeg ikke du har skrevet noe "farllig" i kveld, hvis det er noen trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

Tror det er lurt. Man må jo trene seg. Ok å trene seg her hvor man kan være litt anonym. Har opplevd å skrive ting jeg virkelig skulle ønske jeg ikke hadde skrevet her inne. Er vel sånn man finner grenser kanskje? Og så dør man jo ikke av det heller.

Og sånn sett utenfra synes jeg ikke du har skrevet noe "farllig" i kveld, hvis det er noen trøst.

Takk :-) Trenger å høre det.

Nå kom pus inn, tror jeg skal legge meg. Har verdens vakreste pusekatt, så pen.

Håper du får sove i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :-) Trenger å høre det.

Nå kom pus inn, tror jeg skal legge meg. Har verdens vakreste pusekatt, så pen.

Håper du får sove i natt.

Takk og god natt til deg!

(Har forresten og puser, livet hadde ikke vært det samme uten!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...