Gå til innhold

Nytt vaskesymbol på bh?


Lillemus

Anbefalte innlegg

På mine ny sports-bh'er står et vaskesymbol jeg ikke blir klok på. Det er bilde av en vaskebalje, men istedetfor gradetall inni (som 30, 40 el. 60) står det to prikker, sånn som det pleier å stå på strykejernsymbolet.

Det står med skrift at den kan "Mashinewash warm", men hvor varmt er to prikker da? 60 grader? Ser for meg at en prikk er 40, 2 er 60 og 3 er 95? Eller er det 30, 40 og 60 slik at den ikke kan vaskes på mer enn 40 grader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tipper den ikke tåler varmere enn 40 grader, dessverre er det sjelden at treningklær kan vaskes på 60.

Jeg har også noen løpetights som er merket med 30 grader, men det driter jeg i. Svett tøy blir ikke skikkelig rent på 30 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...