Gå til innhold

Peachy & co


Phanter

Anbefalte innlegg

Gjest tacomix

Å nå er jeg dritt lei. Nå som jeg er ferdig med alt jeg skulle gjøre i dag og har masse av tid. Nei, nå altså. Jeg får heller ikke brukt mitt vanlige kallenavn. Tar det gamle da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Peachy

    42

  • Phanter

    32

  • hare1365380455

    12

  • Caloni Makaroni

    9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Høh, svenskene vil jo avkrefte det uansett! *vanskelig*

Men samma det, vi trenger ikke å diskutere det mere her inne iallefall (selv om det var jeg som starta den diskusjonen!) ;)

*oppgitt*

Jada, svenskene lyver alltid, det kommer de nok langt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Høh, svenskene vil jo avkrefte det uansett! *vanskelig*

Men samma det, vi trenger ikke å diskutere det mere her inne iallefall (selv om det var jeg som starta den diskusjonen!) ;)

Har du noe i mot svenskene? Jeg bare undrer jeg altså, men du er fryktelig negative ovenfor dem. Det er ett gratisprodukt, om man ikke er fornøyd så får man finne ett annet.

Du vet vel at det ikke hjelper og starte en diskusjon og så legge den død ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1184762371' post='3643677]

Det viser seg jo i de fleste tilfeller at fanden ikke fantes allikevel ;o)

Nemlig, men Phanter tror det er svenskefanden, da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Å nå er jeg dritt lei. Nå som jeg er ferdig med alt jeg skulle gjøre i dag og har masse av tid. Nei, nå altså. Jeg får heller ikke brukt mitt vanlige kallenavn. Tar det gamle da.

Jeg hadde også akkurat funnet fram pc'en da det skjedde...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Nemlig, men Phanter tror det er svenskefanden, da! ;)

Svensk, norsk, jeg tror fanden svært sjelden viser seg for oss vanlige dødelige *flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Jeg hadde også akkurat funnet fram pc'en da det skjedde...

;)

Og jeg hadde akkurat skrevet ett svar der inne, som jeg aldri fikk sendt. Jaja, kanskje jeg heller bør lese litt i boka mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooo! Det var pga et strømbrudd, sikkert litt ustabilt i dag også pga det. Det er å tillegge seg selv litt vel stor betydning at hele egetforum kræsjer pga oss, hæ? ;)

Jeg tillegger ikke det lille forumet noen stor betydning, men hvilket som helst lille ubetydelige forum med for dårlig sikkerhet kan bli hacket (for moro skyld osv...), og ja, det kan få store følger selv om forumet er lite og ubetydelig.

Hacking en ganske normal greie som skjer med alt mulig nå for tida, og mange sier det er lett å hacke om man bare har litt peiling. Og jeg mistenker at svensken har for dårlig sikkerhet, det har vært alt for mye rot og tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wild C

Nemlig, men Phanter tror det er svenskefanden, da! ;)

Det burde ikke være sånn, men det er virkelig noen av oss som nesten ikke kan si et kløyva ord uten at det blir massiv attack på det som skrives.

Det er unødvendig å gå så hardt ut - siden dette viser seg å kun gjelde noen av oss. Hadde et annet nick skrevet det samme, hadde svarene vært annerledes.

Men dette kan vi igrunnen heller ta inne på forumet (når det er oppe og går igjen), og ikke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tacomix

Jeg hadde også akkurat funnet fram pc'en da det skjedde...

;)

Jeg har vært litt til og fra der i dag da. Mer enn jeg var i går. Men nå skulle jeg liksom ikke styre mer rundt. Men jeg får vurdere å gå en tur om en liten stund selv om jeg ikke har regntøy enda. Det må jeg pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde ikke være sånn, men det er virkelig noen av oss som nesten ikke kan si et kløyva ord uten at det blir massiv attack på det som skrives.

Det er unødvendig å gå så hardt ut - siden dette viser seg å kun gjelde noen av oss. Hadde et annet nick skrevet det samme, hadde svarene vært annerledes.

Men dette kan vi igrunnen heller ta inne på forumet (når det er oppe og går igjen), og ikke her.

Å herregud. Det var da bare et ordspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tillegger ikke det lille forumet noen stor betydning, men hvilket som helst lille ubetydelige forum med for dårlig sikkerhet kan bli hacket (for moro skyld osv...), og ja, det kan få store følger selv om forumet er lite og ubetydelig.

Hacking en ganske normal greie som skjer med alt mulig nå for tida, og mange sier det er lett å hacke om man bare har litt peiling. Og jeg mistenker at svensken har for dårlig sikkerhet, det har vært alt for mye rot og tull!

Du får tro hva du vil, så tror jeg hva jeg vil. Jeg er enig med Shira om at man ikke bør male fanden på veggen ved enhver anledning.

P.S. Beklager at jeg ikke har svart på mail fra deg, men jeg glemte å sjekke den mailen i går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

[quote name=Shira :o)' timestamp='1184762657' post='3643685]

Og jeg hadde akkurat skrevet ett svar der inne, som jeg aldri fikk sendt. Jaja, kanskje jeg heller bør lese litt i boka mi.

Jeg hadde skrevet en melding som da ikke ble sendt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1184762452' post='3643681]

Har du noe i mot svenskene? Jeg bare undrer jeg altså, men du er fryktelig negative ovenfor dem. Det er ett gratisprodukt, om man ikke er fornøyd så får man finne ett annet.

Du vet vel at det ikke hjelper og starte en diskusjon og så legge den død ;o)

"Har du noe i mot svenskene? Jeg bare undrer jeg altså, men du er fryktelig negative ovenfor dem. Det er ett gratisprodukt, om man ikke er fornøyd så får man finne ett annet.

Du vet vel at det ikke hjelper og starte en diskusjon og så legge den død ;o)"

Hihihi, jeg har ikke noe imot svenskene, men begynner å bli lei av alt rotet og dårlige forklaringer. Jeg vet vi burde være takknemmelige for gratisproduktet, men lignende gratisprodukter andre steder er da MYE MER STABILT!

Tilgi sure meg!

Jeg bør vel endelig ha forstått at det ikke nytter å legge en diskusjon død ja, hehe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg hadde skrevet en melding som da ikke ble sendt...

Det er ett hint hare, ett hint om at vi skal gjøre noe fornuftig i RL *fnise* ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har du noe i mot svenskene? Jeg bare undrer jeg altså, men du er fryktelig negative ovenfor dem. Det er ett gratisprodukt, om man ikke er fornøyd så får man finne ett annet.

Du vet vel at det ikke hjelper og starte en diskusjon og så legge den død ;o)"

Hihihi, jeg har ikke noe imot svenskene, men begynner å bli lei av alt rotet og dårlige forklaringer. Jeg vet vi burde være takknemmelige for gratisproduktet, men lignende gratisprodukter andre steder er da MYE MER STABILT!

Tilgi sure meg!

Jeg bør vel endelig ha forstått at det ikke nytter å legge en diskusjon død ja, hehe! ;)

Vet du sikkert at f.eks. norske phbb er mer stabilt, eller bare antar du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tacomix

[quote name=Shira :o)' timestamp='1184763048' post='3643697]

Det er ett hint hare, ett hint om at vi skal gjøre noe fornuftig i RL *fnise* ;o)

Jeg bryter inn. Men vi har jo gjort mye fornufig allerede i dag. Nå var det tid for litt skriving;) Godt jeg reiser snart, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

"Har du noe i mot svenskene? Jeg bare undrer jeg altså, men du er fryktelig negative ovenfor dem. Det er ett gratisprodukt, om man ikke er fornøyd så får man finne ett annet.

Du vet vel at det ikke hjelper og starte en diskusjon og så legge den død ;o)"

Hihihi, jeg har ikke noe imot svenskene, men begynner å bli lei av alt rotet og dårlige forklaringer. Jeg vet vi burde være takknemmelige for gratisproduktet, men lignende gratisprodukter andre steder er da MYE MER STABILT!

Tilgi sure meg!

Jeg bør vel endelig ha forstått at det ikke nytter å legge en diskusjon død ja, hehe! ;)

Dårlige forklaringer? Jeg har sett litt på supportforumet nå, og det er jo en helt normal forklaring på det som skjedde i går der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...