Gå til innhold

Peachy & co


Phanter

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni

Det burde ikke være sånn, men det er virkelig noen av oss som nesten ikke kan si et kløyva ord uten at det blir massiv attack på det som skrives.

Det er unødvendig å gå så hardt ut - siden dette viser seg å kun gjelde noen av oss. Hadde et annet nick skrevet det samme, hadde svarene vært annerledes.

Men dette kan vi igrunnen heller ta inne på forumet (når det er oppe og går igjen), og ikke her.

''Det burde ikke være sånn, men det er virkelig noen av oss som nesten ikke kan si et kløyva ord uten at det blir massiv attack på det som skrives.

Det er unødvendig å gå så hardt ut - siden dette viser seg å kun gjelde noen av oss. Hadde et annet nick skrevet det samme, hadde svarene vært annerledes. Men dette kan vi igrunnen heller ta inne på forumet (når det er oppe og går igjen), og ikke her.''

Driver du og masseproduserer disse beskyldningene dine, eller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Peachy

    42

  • Phanter

    32

  • hare1365380455

    12

  • Caloni Makaroni

    9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Vet du sikkert at f.eks. norske phbb er mer stabilt, eller bare antar du det?

Jeg har lest at det er stabilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg bryter inn. Men vi har jo gjort mye fornufig allerede i dag. Nå var det tid for litt skriving;) Godt jeg reiser snart, hehe

Da hadde dere ikke gjort nok da ;o)

Egentlig var det ett hint om at dere burde komme hit til meg og vaske huset, så det så *synsk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AVKROKEN, med tvangsinnlagt IRL-pause! :D Det blir bra reklame. ;)

*Buuuuuer* ;O)

Å som jeg savner yndlingssmilene mine *bortskjemt og sutre enda mere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wild C

''Det burde ikke være sånn, men det er virkelig noen av oss som nesten ikke kan si et kløyva ord uten at det blir massiv attack på det som skrives.

Det er unødvendig å gå så hardt ut - siden dette viser seg å kun gjelde noen av oss. Hadde et annet nick skrevet det samme, hadde svarene vært annerledes. Men dette kan vi igrunnen heller ta inne på forumet (når det er oppe og går igjen), og ikke her.''

Driver du og masseproduserer disse beskyldningene dine, eller? ;)

Og der var du igang igjen, ja.

Men Caloni er jo av en eller annen grunn freda og kan si hva som helst, så nå er det vel bare for oss andre å legge inn årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Det burde ikke være sånn, men det er virkelig noen av oss som nesten ikke kan si et kløyva ord uten at det blir massiv attack på det som skrives.

Det er unødvendig å gå så hardt ut - siden dette viser seg å kun gjelde noen av oss. Hadde et annet nick skrevet det samme, hadde svarene vært annerledes.

Men dette kan vi igrunnen heller ta inne på forumet (når det er oppe og går igjen), og ikke her.

Jeg hadde svart akkurat det samme uansett hvem som hadde uttalt det om hacking!

Jeg mener det at vi ikke skal hyle opp, og det mener jeg uansett om det er du, andre, hvermannsen som sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Buuuuuer* ;O)

Å som jeg savner yndlingssmilene mine *bortskjemt og sutre enda mere*

Ja, det er dårlig med smileys på dol. :/

Cheer up, det er folk som har det verre her i verden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tacomix

[quote name=Shira :o)' timestamp='1184763207' post='3643707]

Da hadde dere ikke gjort nok da ;o)

Egentlig var det ett hint om at dere burde komme hit til meg og vaske huset, så det så *synsk*

Uff nei, ikke mer ryddig og slit nå:P Jeg er sliten etter alt jeg har gjort i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

[quote name=Shira :o)' timestamp='1184763048' post='3643697]

Det er ett hint hare, ett hint om at vi skal gjøre noe fornuftig i RL *fnise* ;o)

Hehe, tror du det? :P

Jeg har nå vasket stuegulvet i dag, så noe fornuftig har jeg da gjort. :D

Hvilken bok er det forresten du leser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Og der var du igang igjen, ja.

Men Caloni er jo av en eller annen grunn freda og kan si hva som helst, så nå er det vel bare for oss andre å legge inn årene.

Vel, du sendte jo en akkurat likedan beskyldning mot meg på pm, så det var bare litt artig å se at den kunne brukes på flere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wild C

[quote name=Shira :o)' timestamp='1184763304' post='3643711]

Jeg hadde svart akkurat det samme uansett hvem som hadde uttalt det om hacking!

Jeg mener det at vi ikke skal hyle opp, og det mener jeg uansett om det er du, andre, hvermannsen som sier.

Det er bra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Hehe, tror du det? :P

Jeg har nå vasket stuegulvet i dag, så noe fornuftig har jeg da gjort. :D

Hvilken bok er det forresten du leser?

Lindeman & Sachs.

Jeg har vasket klær, men der stopper det fornuftige. Jeg lader opp krefter til fjelltur i morgen, så dessverre så kan jeg ikke gjøre noe som helst, fritatt alt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var du igang igjen, ja.

Men Caloni er jo av en eller annen grunn freda og kan si hva som helst, så nå er det vel bare for oss andre å legge inn årene.

Jeppjepp. Caloni må nok bannes for å statuere et eksempel. Ser ingen annen utvei. Sorry, Caloni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wild C

Vel, du sendte jo en akkurat likedan beskyldning mot meg på pm, så det var bare litt artig å se at den kunne brukes på flere ;)

Det er alltid en heiagjeng rundt de som setter igang. Hadde det ikke vært det, hadde det ikke vært like moro.

Skal vi nå igang med knivingen igjen?

Tror ikke jeg gidder. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at det er stabilt!

Jeg er på flere av den norske typen og har til dags dato ikke opplevd noe ustabilitet på den norske typen....

Men det har jo skjedd flere ganger på den svenske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på flere av den norske typen og har til dags dato ikke opplevd noe ustabilitet på den norske typen....

Men det har jo skjedd flere ganger på den svenske...

Men vi får vel ikke flytta det over fra svensk til norsk phbb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wild C

Jeg er på flere av den norske typen og har til dags dato ikke opplevd noe ustabilitet på den norske typen....

Men det har jo skjedd flere ganger på den svenske...

Takk for et bra svar Hatsumomo - det trengte vi etter at det ser ut til at mini-helvete bryter løs igjen. ;-)

Da er det kanskje noe å tenke på, å bytte over til norske pføbb... ?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...