Gå til innhold

Synlige, tynne blodårer


håessem

Anbefalte innlegg

For en stund siden begynte jeg å få synlige tynne, "edderkoppspinn"-lignende blodårer på leggene mine. I det siste har det også dukket opp noen på lårene og litt på det ene brystet mitt! Jeg har lest litt her på doktoronline og funnet ut at det er en krem som skal hjelpe å smøre på, og noe som heter skleroterapi som kan fjerne disse blodårene. Jeg har ellers bra selvtillit, men blodårene skjemmes jeg over. (Er bare 19 år, fikk dem da jeg var 17-18). Har bestilt legetime for å diskutere hva jeg burde gjøre. Er det noen som vet om det er mulig å fjerne disse blodårene helt? Og de som er på brystet; er det farligere å fjerne dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei - Jeg er 38 og har fjernet mine blodårer på klinikk. Jeg hadde sprengte blodårer på legger og lår. Ble gjort ved å sprøyte inn en væske som får blodårene til å klappe sammen. Helt ufarlig og ikke vondt. Betalte vel 3000,- Mange må ha flere gjentagende behandlinger for å bli kvitt problemet, og det forhindrer jo ikke at det kan komme tilbake på nye steder. Som regel et arvelig problem. Har moren din samme greia kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - Jeg er 38 og har fjernet mine blodårer på klinikk. Jeg hadde sprengte blodårer på legger og lår. Ble gjort ved å sprøyte inn en væske som får blodårene til å klappe sammen. Helt ufarlig og ikke vondt. Betalte vel 3000,- Mange må ha flere gjentagende behandlinger for å bli kvitt problemet, og det forhindrer jo ikke at det kan komme tilbake på nye steder. Som regel et arvelig problem. Har moren din samme greia kanskje?

Så godt å høre at det er håp! Gleder meg til bli kvitt dem. Ja, du sier noe der. Mammaen min har det samme på legger og lår. Hvor ligger den klinikken? Fins det flere av dem i landet? Jeg bor i Nord-Norge, tipper jeg må sørover for å finne en slik klinikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...