Gå til innhold

kan det være p-pillene?


Gjest snupy86

Anbefalte innlegg

Gjest snupy86

jeg trenger noen gode råd her=)ser dere er flinke til å gi...

jeg lurer på om jeg kanskje burde slutte med p-pillene...

begynte med mercilion i mai/juni.. fikk mensen til den tiden jeg skulle ha, men så etter ca 12 dager fikk jeg det igjen.. men ikke så mye.. så fikk jeg da jeg skulle ha det igjen (14 dger etter uventet mens).

så gikk det normalt og jeg fikk da jeg skulle.... men så gikk det 8 dager jeg fikk en slags mens lign. men varte bare en dag. akkurat som det var sår oppi der. jeg blødde friskt i noen timer også ble det brunt. dette er en uke siden og nå har jeg en slags mens smerter nedentil og litt i magen...

har også vært litt småkvalm, noen ganger når jeg røyker og litt sånn da og litt da på døgnet..

har også en del utflod..

lurer fælt om dette kan være p-pillene?????

har gått på trionetta i 3-4 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvalme er iallefall en vanlig bivirkning av p-piller, også disse. Ellers ville jeg jo tatt en graviditetstest for å være på den sikre siden, og muligens diskutert det med en lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snupy86

Kvalme er iallefall en vanlig bivirkning av p-piller, også disse. Ellers ville jeg jo tatt en graviditetstest for å være på den sikre siden, og muligens diskutert det med en lege.

glemte å nevne at jeg har veldig vonde brystvorter og at jeg har lyst på noe godt hele tiden, men blir mett med en gang jeg har maten klar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å nevne at jeg har veldig vonde brystvorter og at jeg har lyst på noe godt hele tiden, men blir mett med en gang jeg har maten klar

Ikke verre enn å ta en graviditetstest for å finne ut om det er det som har skjedd, men alt det der kan forklares med hormonelle endringer på grunn av p-pillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...