Gå til innhold

Forum-ønske


bouenas

Anbefalte innlegg

Hei! Sniker meg inn her og legger frem ønsket jeg har :-) Har tenkt på det lenge, men siden jeg i grunnen er klar over at Doktor Online baserer seg først og fremst på menneskelig helse osv, har jeg ikke spurt tidligere. Men da jeg så hvor positivt svar Lillemus fikk i sitt spørsmål om et nytt forum, fikk jeg et dytt bak, og guts til å spørre.. :-)

Jeg ønsker meg et dyreforum her på Doktor online! Og aller helst med en fagperson, altså en veterinær, som en også kan spørre til råds.

Flere innlegg, fra både faste og mindre faste brukere, handler om dyr. Stort sett havner de på Åpent eller Foreldre -Småbarn. Hadde det ikke vært ok med et eget dyreforum?

Håper dere ihvertfall kan vurdere det, det hadde virkelig vært supert!

Sånn - da fikk jeg luftet ønsket :o) Takk for din tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for innspill:-) Vi skal vurdere hvorvidt dette kan være aktuelt når ferieavviklingen er over.

Wow, så bra! Takker for så fint svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...