Gå til innhold

om å spørre om råd og få helt andre svar her...


nøffgakkmøbææ

Anbefalte innlegg

nøffgakkmøbææ

trengte råd til en dåprsgave, og tenkte at dette måtte jo være stedet å spørre. så, av 6 svar var det 1 som faktisk gav et råd. resten kommenterte på innholdet, nemlig at jeg hadde noe opplysninger om morens alder og hennes preferanser - dvs hva hun(og jeg) ikke liker så godt i valg av gaver.

det er jo helt utrolig at noen gidder å kommentere på altmulig selv når de ikke har tenkt å svare på tråden?

så: værsåsnill og ikke kast bort andres tid hvis man ikke har tenkt å svare på spørsmålet....det er stress å logge på bare for å få en analyse av setningsoppbygging....

ojoj...tror kanskje jeg tar råd fra moren selv, hvem visste at dåpsgave skulle bli så komplisert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nøff her også

Men ærlig talt... For å kunne gi et ordentlig svar, så må man jo vite HVA du er ute etter. Og for å vite HVA du er ute etter, er det greit å vite hvilken forskjell alderen til moren utgjør.

Så still heller et ordentlig spørsmål neste gang, istedet for å kaste bort andres tid, både for de som bare leser og de som svarer. Hadde du svart etter første spørsmålet ang. morens alder, så hadde det jo vært greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du spør på den måten du gjør, så må du regne med noen av de svarene du har fått. Det er barnet du kjøper dåpsgave til og ikke moren, så hennes alder er ikke relevant. Jeg var 19 år da datteren vår ble døpt, og _hun_ fikk da vanlige dåpsgaver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest et forslag eller to

Dåpsgave:

barnebibel

barnebestikk (f.eks. en sølvgaffel eller liten skje)

eventyrbok

sangbok

smykke med lite hjerte eller kors (sølv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig. jeg fikk ca sju svar på min post, men ingen var svar til det jeg spurte om...bare om det en av de andre - i sammenheng- spurte om. litt kjipt. de kan kanskje heller lage en egen tråd?

dåpsgaver er vanskelige. jeg har ikke lest tråden din, så jeg vet ikke helt hvem det er du skal gi til og hva slags budsjett du har, men jeg ville ha satset på en kombinasjon av noe som står seg over tid, og som er personlig. lettere sagt enn gjort, i know.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man spør som du spurte, så må du regne med å få svar som du fikk. Jeg leste nettopp gjennom tråden og ser du fikk i hvert fall forslag fra tre forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Hvis du ikke tåler såpass bør du nok holde deg unna diskusjonsfora på internett.

Som mange andre forsto jeg ikke helt spørsmålet ditt. Var det mora eller den som skulle døpes som var 26 år? Hvis det var mora så forsto ikke jeg heller hvilken relevans hennes alder hadde? At folk spør om dette, og om kjønnet, må du tåle. Du svarte jo ikke på det folk lurte på heller. Hadde du gjort det ville du nok fått flere svar.

Så værsåsnill, hvis du ikke evner å skrive et forståelig innlegg, eller i alle fall svare på folks spørsmål, så ikke legg inn noen innlegg på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...