Gå til innhold

begynnende rier og så bom stopp


Gjest noen opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Gjest noen opplevd dette?

Våknet med svake rier i natt. De kom hvert 10. minutt i et par, tre timer forså å stoppe opp og komme sjeldnere. Nå har jeg de helt usammenhengende. Ringte tom føden i natt fordi jeg var sikker på at fødselen var igang, men nei..

Jeg har også hatt diaré det siste døgnet, noe jeg hadde med de to første også.

Noen opplevd liknende? Tok det lang tid før fødselen faktisk startet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har hatt det slik ved flere fødsler. Men det er et helt tydelig tegn på at noe er like rundt hjørnet. Det tar nok ikke mange dager eller timer før det setter ordentlig i gang,vil jeg tro. Jeg hadde også diare før en fødsel, forresten. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg tror det meste er vanlig ;)

Når mellomsten min ble født hadde jeg ikke regelmessige rier i det hele tatt. De kom litt sånn i hytt og pine før jeg plutselig fikk en kjempekraftig rie og skjønte det var alvor. 20 min senere var jeg ferdig ;)

Uansett tror jeg det er ganske uvanlig å ha det slik jeg hadde det, så det er nok ingen fare for at du opplever det samme!

Med tredjemann hadde jeg flere ganger regelmessige rier som så gikk over til å bli uregelmessige. Jeg holdt på sånn i noen uker uten at det skjedde noe mer..Fire bomturer til sykehuset ble det, mye pga redselen for enda en styrtfødsel;)

Jeg vil tro at hvis riene blir uregelemssige, så kan du vente litt til. Det høres imidlertid ut som det kanskje er noe på gang nå!

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...