Gå til innhold

Forandring i skjedeåpningen.


Gjest Engstelig kvinne

Anbefalte innlegg

Gjest Engstelig kvinne

Hei. Jeg er en kvinne på 51 år som plutselig en dag oppdaget at helt ytterst i skjeden var det akkurat som om det var en sirkulær tråd( tynn som en fiskesene).Det kjennes ut som om den går fra urinrørsåpningen og følger innsiden av ytre skjedåpning rett under huden og opp igjen til urinrørsåpningen. Når jeg stikker pekefinger og langefinger litt inn i skjedeåpningen kjennes det ut som om jeg har en tynn uelastisk tråd under den tynne skjedehuden omkring fingrene. Hvis jeg forsøker å sære på fingrene stoppes de av den uelastiske tråden. Bredden på de to fingrene når de er særet så mye som jeg klarer er ca 3 - 3.5 cm. Det var en skremmende og litt ekkel opplevelse. Kan det som kjennes ut som en tråd ryke og i så fall hva skjer da. Jeg ble operert for inkontinens for fem år siden og trodde et øyeblikk at den tråden/båndet som de brukte da hadde forskjøvet seg men det er jo umulig at det da skulle legge seg rundt skjedeåpningen. Hva kan dette være ? Bør jeg gå til en gynekolog eller der jeg ble operert for inkontinens og få dette undersøkt ? Jeg har hatt sex med partner for en tid tilbake men merket ingenting da. Har ikke brukt dildo på de siste 20 årene men prøvde en nå etter oppdagelsen av dette. Det går rett og slett ikke å få den inn og så gjør det vondt selv med mye glidekrem . Inni skjeden er det god plass som jeg kan kjenne med en finger. Jeg har ikke født vaginalt men med keisersnitt. Håper det er mulig å få et svar på dette da det opptar meg meget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...