Gå til innhold

Hvor mye grøt = et måltid?


Gjest mij

Anbefalte innlegg

Hva man lurer på ;-)

Fra å ikke ville ta til seg annet enn pupp er lilleknøtta blitt en skikkelig grøtmoms på en knapp uke, og vi er nå oppe to daglige grøtmåltider ;-)

Hun sitter helt rolig og slurper ivrig i seg det som er på skjea, og er så flink at. Et måltid betyr vel kanskje at hun spiser så mye hun har lyst på - men nå tenker jeg også i forhold til nattesøvn. Hun får i seg grøt av ca 60 ml vann. Og ammes ca 2.hver time i løpet av dagen. Vil gjerne at hun trygt kan avvennes med nattmåltider snart. Jeg venter meg ville rpotester, men...... sånn er det jo ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

thuva1365380402

Er ikke helt sikker på hva som er vanlig. Husker nemlig ikke fra førsteman. Men vi har en som snart er 10 mnd, og vi har slitt med å få i han annet enn melk. Men plutselig nå, så gafler han i seg mat. Vi har laget grøt av ca. 1 dl melk (for han tåler ikke grøt som det er vanlig melk i). Etter at han har spist det drikker han resten av melka ca. 140 ml. Og til et av grøtmåltidene i går spiste han også en liten yoghert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...