Gå til innhold

Hjelp tastaturtrøbbel


Tinkebøtta

Anbefalte innlegg

Tinkebøtta

Er det noen der ute som har opplevd at tastaturet plutselig går "bananas"???

Når jeg trykker på tasten "r" kommer det "er" på skjermen. Trykker jeg "e" kommer det "re". Trykker jeg "t" kommer søkevindu opp (i explorer". Taster jeg "3" kommer tallet "4" isteden. Og så videre.... Bare rubbish med andre ord. Ikke mulig å skrive et fornuftig ord på min hjemme PC nå.

Problemet er generelt på PC, i alle programmer. Hjelper ikke å restarte maskin. Norton melder ikke om noen virus eller problemer.

Dette skjedde etter at jeg hadde besøkt et polsk hotell nettsted, men om det har noen sammenheng vet jeg ikke.

Noen som har forslag????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

høres snålt ut detta ja. Kan det være at den på en eller annen mystisk måte har fått et polsk tegnsett? hmm, nei det høres rart ut det også. Men se etter helt nede i høyre hjørne om det er en blå firkant hvor det står "PL" (Polsk) eller noe annet på. Hvis du finner noe sånt så kan du forsøke å klikke på den, og deretter se om du kan velge "Norsk" istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tristesse1365381107

høres snålt ut detta ja. Kan det være at den på en eller annen mystisk måte har fått et polsk tegnsett? hmm, nei det høres rart ut det også. Men se etter helt nede i høyre hjørne om det er en blå firkant hvor det står "PL" (Polsk) eller noe annet på. Hvis du finner noe sånt så kan du forsøke å klikke på den, og deretter se om du kan velge "Norsk" istedet.

Prøv å kjøre en spion-sjekk også på pc-en din. Virusprogrammene søker vanligvis ikke etter spioner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...