Gå til innhold

Kom og besøk forumet Avkroken!


MCBabe

Anbefalte innlegg

Jeg bare MÅ fortelle at jeg stortrives på det nye forumet, det som heter Avkroken!

http://avkroken.egetforum.se/index.php

Der kan vi skravle i veg om det som opptar oss. Webbisene er kjempegreie, og vi vet hvem de er. De deltar på linje med oss, og tar i mot nye innspill og tester ut nye funksjoner om noen ber om det.

De som er der kommer fra dol, så om dere savner noen, er det bare å komme etter.

Dessuten, og det aller beste: Folk legger ut bilder og videosnutter av seg der, så vi blir veldig godt kjent, kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • MCBabe

    19

  • Dorthe

    9

  • Sofline

    9

  • pekkaline

    4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lei av reklame

Jadda, vi HAR fått det med oss nå. Jeg var inne og tittet for et par måneder siden. Og det var ikke mer enn litt over halvparten som hadde bilde av seg i avateren.

Jeg ble kastet ut igjen bare fordi jeg ikke lagde innlegg. Hva er det for noe? Når dere reklamerer med bilder og videoer, så får dere tåle at vi kommer inn for å ta en titt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruke andres gamle nick og reklamere? Irriterenes er det at det blir reklamert her inne. Jeg er sikker på at alle som er interesserte har funnet fram nå *gretten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der inne en liten stund, men trives bedre her inne :)

Driver dere vervekampanjer, eller? ;)

Ja, det er flere på forumet som er bekymret for rekruteringen, så derfor ønsker vi oss flere medlemmer. Og siden så mange kommer fra dol, regner vi med at det mange her som savner de som er borte.

Du vil ikke gjøre et nytt forsøk da, togli? Vi er mange som savner deg, og gjerne skulle sett bilde av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en kommentar:

Det er ikke jeg som har skrevet dette her!

Kjære deg da, hvorfor så hissig? Dette nicket er ikke registrert på dol, du har aldri brukt det her. Så hvorfor føler du deg så truffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruke andres gamle nick og reklamere? Irriterenes er det at det blir reklamert her inne. Jeg er sikker på at alle som er interesserte har funnet fram nå *gretten*

Andres gamle nick? Dette nicket har ikke vært brukt på dol før. Er det ikke fritt frem å bruke uregistrerte nick heller nå?

Hun som kaller seg den opprinnelige mcbabe bruker det heller ikke på Avkroken, så ro deg ned litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den opprinnelige mcbabe

Kjære deg da, hvorfor så hissig? Dette nicket er ikke registrert på dol, du har aldri brukt det her. Så hvorfor føler du deg så truffet?

Jupps, det er deg ja.

"Kjære deg" og greier.

Hissig nei? Jeg bare skrev en kommentar.

Du får bare kose deg. Du må ha et temmelig patetisk og intetsigende liv hvis du har så mye moro av å utgi deg for å være andre, og så spille uforstående etterpå.

Have fun, "lille venn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Det at webbisenne deltar på lik linje har jo vært sterkt kritisert av mange "avhoppere" så hvorfor er det et pluss nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andres gamle nick? Dette nicket har ikke vært brukt på dol før. Er det ikke fritt frem å bruke uregistrerte nick heller nå?

Hun som kaller seg den opprinnelige mcbabe bruker det heller ikke på Avkroken, så ro deg ned litt.

Det er lov å bruke så mange trollenick man vil på dol, heldigvis må du bruke ditt eget på avkroken :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupps, det er deg ja.

"Kjære deg" og greier.

Hissig nei? Jeg bare skrev en kommentar.

Du får bare kose deg. Du må ha et temmelig patetisk og intetsigende liv hvis du har så mye moro av å utgi deg for å være andre, og så spille uforstående etterpå.

Have fun, "lille venn".

Jeg storkoser meg, og ønsker nye medlemmer på Avkroken.

Siden du føler deg så truffet, kan du vel avsløre hvilket nick du brukte på dol? For MCBabe var det IKKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at webbisenne deltar på lik linje har jo vært sterkt kritisert av mange "avhoppere" så hvorfor er det et pluss nå?

Det er et pluss fordi de bare har et nick, ikke både et privat nick og et webbisnick slik som på dol. Så da vet vi at det er en webbis vi diskuterer med, det er ikke noe hemmelighetskremmeri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lov å bruke så mange trollenick man vil på dol, heldigvis må du bruke ditt eget på avkroken :o)

Ja, det er en av fordelene det :-)

Jeg reklamerer ikke for Avkroken uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en av fordelene det :-)

Jeg reklamerer ikke for Avkroken uten grunn.

Men hvorfor bruker du ikke det vanlige nicket ditt her inne? Antagelig var det få som ville tatt det ille opp da. Nå blir det bare patetisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes oppsettet er altfor 1996. Helt ærlig, altfor tungvint. Orker ikke all scrollinga. Og - var ikke nettopp det ett av hovedpunktene for dem som forlot DOL? Jeg forstår det ikke. Men bruker ikke så mye energi på å sture over det, ikke nå lenger. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes oppsettet er altfor 1996. Helt ærlig, altfor tungvint. Orker ikke all scrollinga. Og - var ikke nettopp det ett av hovedpunktene for dem som forlot DOL? Jeg forstår det ikke. Men bruker ikke så mye energi på å sture over det, ikke nå lenger. :-)

Nei, men det er synd at all småskravlinga skjer på et sted. Og alle alvorlige tema skjer på et annet.

Men nå er det jo ingen hemmelighet at jeg er begge steder, føler meg nesten som en foræder både her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor bruker du ikke det vanlige nicket ditt her inne? Antagelig var det få som ville tatt det ille opp da. Nå blir det bare patetisk...

Jeg ville bare gjøre en liten humoristisk vri på saken, siden Wild Cherry tok så totalt av sist at jeg visste ingen ville mistenke henne.

Helt ærlig, jeg ønsker flere velkommen fra dol. Men slik som folk hylte opp på Avkroken sist (det var ikke meg som reklamerte da), så ønsker jeg ikke å bli lagt for hat der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare gjøre en liten humoristisk vri på saken, siden Wild Cherry tok så totalt av sist at jeg visste ingen ville mistenke henne.

Helt ærlig, jeg ønsker flere velkommen fra dol. Men slik som folk hylte opp på Avkroken sist (det var ikke meg som reklamerte da), så ønsker jeg ikke å bli lagt for hat der.

Det er klart at folk er velkomne fra dol, vi ser jo at de vil inn nå etter reklamen. Men det er stort sett bare folk som vil snoke og det er ikke moro. De som virkelig vil inn, har kommet for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest den opprinnelige mcbabe

Jeg ville bare gjøre en liten humoristisk vri på saken, siden Wild Cherry tok så totalt av sist at jeg visste ingen ville mistenke henne.

Helt ærlig, jeg ønsker flere velkommen fra dol. Men slik som folk hylte opp på Avkroken sist (det var ikke meg som reklamerte da), så ønsker jeg ikke å bli lagt for hat der.

Hvilket nick har du på Avkroken da?

Du setter deg selv i et ganske merkelig lys når du går ut sånn, og bruker en annens nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...