Gå til innhold

hvordan går det Beaberg?


Gjest minniepus

Anbefalte innlegg

Gjest minniepus

Funnet ut hvor langt du er på vei enda? Går det bra, og har du noen spes symptomer?Er 6 uker i morgen jeg da.Skal ha priv ultralyd fredag 10 august, da er jeg 8 uker,bare for å se at det er liv og evt om det er en eller to hehe.Vet jo aldri.::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo da det står til liv her:)

Jeg har fryktelig vondt i puppene, ellers er alt som det skal.

Jeg er 5uker og 5 dager i morgen så da er vi nok å tett;);)

Du da ? God form eller?

Lykke til på ul. da hva måtte du bet for det?

Vurderer vi også siden jeg allerede har fått en kul på magen, kunne vært kjekt å se om det er 1 eller flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minniepus

Jo da det står til liv her:)

Jeg har fryktelig vondt i puppene, ellers er alt som det skal.

Jeg er 5uker og 5 dager i morgen så da er vi nok å tett;);)

Du da ? God form eller?

Lykke til på ul. da hva måtte du bet for det?

Vurderer vi også siden jeg allerede har fått en kul på magen, kunne vært kjekt å se om det er 1 eller flere.

Ok, da leder jeg med en dag på deg, for idag er jeg 6+0 på vei, og du blir vel 5+6, kul alt ja?Tror du ikke jeg går og kikker lengselsfullt ned du da, men neida, jeg har lest mye om det at en kan bli litt oppblåst og bli hoven i magen, og det er ikke lett å vite om det er babyen eller luft, men et tips jeg leste var at hvis en la seg på ryggen på et hardt flatt gulv, så ser en på magen om den stikker litt opp over det skambeinet vet du, det en har på hver side liksom nederst på magen mot hoftene,for stikker det opp magen over det beinet så er det ungen, er du hoven i livmor/mage eller er oppblåst bare vil alt det synke innover igjen når du ligger flatt,jeg testa det igår, og den lille tutmagen jeg innbilte meg jeg hadde ble borte da jeg la meg,sukk, men den magen kommer da tidsnok,typa mi presterte her en dag og si at i familien min er det forresten mange tvillinger,det sier han nå!!!Han har aldri nevnt det før.Han har jo nevnt familien sin og sånn, de bor veldig langt unna skjønner du, så jeg har kun hilst på de nærmeste.Skal til UL om du uker ja, privat på Volvat i hamar.Koster 795 kr sa dama, siden det er så tidlig, ble visst over tusenlappen hvis jeg var lenger på vei.Gleder meg masse til den timen,håper alt er ok.For når en ser hjertet slår er det større mulighet for at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da det står til liv her:)

Jeg har fryktelig vondt i puppene, ellers er alt som det skal.

Jeg er 5uker og 5 dager i morgen så da er vi nok å tett;);)

Du da ? God form eller?

Lykke til på ul. da hva måtte du bet for det?

Vurderer vi også siden jeg allerede har fått en kul på magen, kunne vært kjekt å se om det er 1 eller flere.

Hm.... magen min strutter fram når jeg ligger ,når jeg står og når jeg sitter.

Vi tenkte å vente med å fortelle det før ca uke 12 til de fleste men fortsetter den å vokse kan det bli vanskelig å kle den bort:)

Skal se over helgen om jeg også finner noe tilsvarende tilbud her i Trondheim , tror ikke jeg klarer å vente til den ordinære UL.

Har for første gang i dag vært litt kvalm, men sist gang jeg var gravid var jeg det bare 2-3 dager i løpet av første trimester så jeg håper det er tilfelle denne gangen også.

Du må la meg få høre da om det er 1,2 eller flere:):)

Det med gener har jo ganske stor innvirkning, ikke for å skremme deg men;)

Lykke til og god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gravitasjon

Ok, da leder jeg med en dag på deg, for idag er jeg 6+0 på vei, og du blir vel 5+6, kul alt ja?Tror du ikke jeg går og kikker lengselsfullt ned du da, men neida, jeg har lest mye om det at en kan bli litt oppblåst og bli hoven i magen, og det er ikke lett å vite om det er babyen eller luft, men et tips jeg leste var at hvis en la seg på ryggen på et hardt flatt gulv, så ser en på magen om den stikker litt opp over det skambeinet vet du, det en har på hver side liksom nederst på magen mot hoftene,for stikker det opp magen over det beinet så er det ungen, er du hoven i livmor/mage eller er oppblåst bare vil alt det synke innover igjen når du ligger flatt,jeg testa det igår, og den lille tutmagen jeg innbilte meg jeg hadde ble borte da jeg la meg,sukk, men den magen kommer da tidsnok,typa mi presterte her en dag og si at i familien min er det forresten mange tvillinger,det sier han nå!!!Han har aldri nevnt det før.Han har jo nevnt familien sin og sånn, de bor veldig langt unna skjønner du, så jeg har kun hilst på de nærmeste.Skal til UL om du uker ja, privat på Volvat i hamar.Koster 795 kr sa dama, siden det er så tidlig, ble visst over tusenlappen hvis jeg var lenger på vei.Gleder meg masse til den timen,håper alt er ok.For når en ser hjertet slår er det større mulighet for at det går bra.

Det at det er mange i hans familie som har tvillinger har ikke noe å si, det er kun dine gener som har noe å si for økt sannsynlighet for tvillinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...