Gå til innhold

Haster, ang sletting av adresse på internet


Gjest Dr Grey:o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Dr Grey:o)

Må jeg slette alle, eller kan jeg slette kun noen utvalgte? Sånn som man gjør der man har søkt på noe, der kan jeg jo bare merke og skrive delete, men det går altså ikke på internet rullgardinen...argh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisabeth1365380359

Må jeg slette alle, eller kan jeg slette kun noen utvalgte? Sånn som man gjør der man har søkt på noe, der kan jeg jo bare merke og skrive delete, men det går altså ikke på internet rullgardinen...argh

Tror nok du må slette alle. Men husker ikke hvordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Grey:o)

Tools (verktøy)--internet options-History (ville slettet temporary internet files og)

Dette sletter alle

Da får jeg dette valget: Slett midlertidige filer, logg, informasjonskapsler, lagrede passord og informasjon om webskjema.

Må vel ikke slette alt dette når jeg kun vil slette det i rullgardinen???

Jeg har den helt nyeste versjonen på pc en min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg dette valget: Slett midlertidige filer, logg, informasjonskapsler, lagrede passord og informasjon om webskjema.

Må vel ikke slette alt dette når jeg kun vil slette det i rullgardinen???

Jeg har den helt nyeste versjonen på pc en min...

Jeg vet ikke noe annen måte du kan gjøre det på, men det er sikkert mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startknappen, innstillinger, oppgavelinje og startmeny, startmeny, tilpass, slett.

Slik er det i alle fall på min XP. Mulig du finner oppgavelinje og startmeny i kontrollpanel ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Da får jeg dette valget: Slett midlertidige filer, logg, informasjonskapsler, lagrede passord og informasjon om webskjema.

Må vel ikke slette alt dette når jeg kun vil slette det i rullgardinen???

Jeg har den helt nyeste versjonen på pc en min...

Om du bruker firefox kan du gå på 'historikk' - 'vis sidestolpe' og markere den siden det er snakk om. Høyreklikk og velg 'slett'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...