Gå til innhold

Kjønnsykdommer


Gjest Mathea Amalie

Anbefalte innlegg

Gjest Mathea Amalie

Hei! Jeg har aldri testet meg for kjønnssykdommer tidligere, selv om jeg har vært seksuelt aktiv. Jeg er nå veldig bekymret for at jeg kanskje han ha klamydia, for jeg har ikke vært klar over at det har vært så lite symptomer på det. Jeg ventet at det kanskje ville merkes ved kløe eller lignende, derfor har jeg aldri testet meg. Jeg har nå tenkt å teste meg, men er veldig redd for svaret. Hva skjer om jeg har gått med sykdommen over lengre tid? er sjansene da store for at jeg er steril?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig lurt og teste seg.Klamydia er ganske så vanlig og skulle du teste positivt får du resept på to tabletter som du tar med en gang.Da er du kurert :-) Går man med klamydia lenge kan det før til sterilitet, men da tror jegd et er snakk om flere år(ikke sikker på akkurat det) Jeg har hatt klamydia uten og vite om det og det er jo ikke noe særlig koselig, men man blir heldigvis helt frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...