Gå til innhold

Pergo og eggløsning


Hope

Anbefalte innlegg

Jeg har spist pergo nå, og venter for tiden på eggløsning...Er i dag på cd 14, og min normale EL-dag,men enda ingen tegn til eggløsningen - foruten om EL-smerter og EL-slim...Har lest at de fleste får EL tidligere med pergo, så hvorfor har jeg enda ikke fått den tro? Hmm...

Lurer på når dere andre her fikk EL med pergo og når dere startet opp. Jeg startet på cd 5, slik gyn sa og slik det står på pakken.

Håper El kommer snart, da... sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eggløsning

'',men enda ingen tegn til eggløsningen - foruten om EL-smerter og EL-slim...''

Hæ?? Det er jo dette som _er_ tegn på eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'',men enda ingen tegn til eggløsningen - foruten om EL-smerter og EL-slim...''

Hæ?? Det er jo dette som _er_ tegn på eggløsning.

Ehm, ja, sant nok...men det jeg mente var at jeg ikke får utslag på testingen...til tross for nettopp el-slim og smerter...

:) Også lurer jeg på når andre har fått el med pergo, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, ja, sant nok...men det jeg mente var at jeg ikke får utslag på testingen...til tross for nettopp el-slim og smerter...

:) Også lurer jeg på når andre har fått el med pergo, da :)

Eggløsningstester viser positivt før eggløsning har jeg lest, ikke under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...