Gå til innhold

Drikke til fårikal?


Gjest sjøstjerna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pils, evt. alkoholfritt øl til de som skal kjøre. Jeg vet at noen bruker en liten akevitt til også, men det har jeg ikke smakt.

Jeg synes det må være øl til fårikål, og det er jo så himla godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Enn om du inviterer til voksen-fest på fårikål?

Hm, da ble det straks litt verre... Rødvin kanskje? Klarer ikke se for meg hvitvin til kjøttmat, så da måtte det nok blitt rødvin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Enn om du inviterer til voksen-fest på fårikål?

...og hvorfor glemte jeg i det hele tatt å nevne øl? ;)

Øl er sikkert digg til fårikål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vann som oftest

Hm, da ble det straks litt verre... Rødvin kanskje? Klarer ikke se for meg hvitvin til kjøttmat, så da måtte det nok blitt rødvin!

Føler vin til blir feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn om du inviterer til voksen-fest på fårikål?

Øl og evt. akevitt. Absolutt... hvis det ikke skal være alkoholfritt da. Da ville jeg tatt vann/farris. Ikke noe brus eller vin til fårikål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øl & akevitt & vann

Enn om du inviterer til voksen-fest på fårikål?

Helt klart øl, og eventuelt en akevitt. Alkoholfritt øl de som ønsker det. Farris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn om du inviterer til voksen-fest på fårikål?

Drikker oftest vann til fårikål, men hvis det er voksenfest ville jeg valgt øl og akevitt til de som ønsker det. Ikke vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Føler vin til blir feil.

Jeg kobla bare ikke inn muligheten for øl, og siden det var snakk om "voksendrikk" tenkte jeg kun på alternativene sprit, rødvin og hvitvin... Da var rødvin den eneste muligheten jeg så. Enig i at rødvin ikke passer helt heller ;)

Øl er nok det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...