Gå til innhold

små "spøkelser" fra fortiden.


Gjest gift, 2 barn

Anbefalte innlegg

Gjest gift, 2 barn

Hvem kan jeg henvende meg til for å komme videre i tankene mine? Jeg har noen opplevelser i fortiden som gjør at det er vanskelig å komme videre fordi jeg fortsatt gnager på gamle ting som jeg ikke blir kvitt. Små kommentarer tidlig i livet som preger min selvtillitt i dag. Jeg har problemer med å legge kommentarer bak meg. Grubler på hva folk mener og synes om meg i dag og den gang. Vil ikke til fastlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil du ikke til fastlegen er løsningen enten forskjellige selvhjelpsbøker eller diverse "alternative" terapeuter. Søk på nettet, f.eks. på psykoterapi, kanskje du finner noe i nærheten der du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest likesinnet

Hvis du ikke vil til fastlegen, må du betale i dyre dommer til psykolog/psykiater. Du kan jo bare spørre om en henvisning til psykolog/psykiater og en liste over hvem du kan ringe eller skrive til. Du trenger ikke fortelle mer enn du vil. Men du burde gi uttrykk for at dette er viktig for deg. Jeg har det/har hatt det på samme måten som deg. Lar andre mennesker bestemme mitt selvbilde gjennom den tilbakemeldingen jeg har fått gjennom årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...