Gå til innhold

Får vondt av Britney


Gjest tidligere britney-fan

Anbefalte innlegg

Gjest tidligere britney-fan

Leste denne artikkelen på vg i dag: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=154098

Jeg får rett og slett vondt inni meg når jeg leser om hvor tungt og forferdelig Britney Spears har det med seg selv.

Hun var mitt store idol noen år tilbake, og hun var jo alltid perfekt, uskyldig og vakker. Utrolig trist at hun har blitt ødelagt, hun er jo bare 25 år..

Hva slags psykiske sykdommer kan hun ha egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest me t00

Det er trist å lese. Vi hadde nok også slitt med å takle fotografer som fotfølger og slike ting. Hun fikk kanskje NOK? Eller kanskje fødselsdepresjon? Det må være vanskelig å ha det slik, og om hun bruker stoffer kan det være årsak til mye dritt.

Håper media lar henne få fred, men det skjer nok ikke. Kanskje hun burde flytte fra usa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det kommer av narkomisbruk, kan jo forstå de kjente folkene som begynner med narko/alkohol, for det kan umulig være veldig lett å leve ett sånt liv.

Ser jo alle disse kjente unge menneskene som er inn og ut av rehab og begge beina planta midt oppi "skandaler" hele tiden, som igjen media fråtser videre i, blir liksom en ond sirkel hele livet dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk du, verdensstjerne med alt det fører med seg.Man blir igjenkjent overalt hvor man beveger seg.

Alltid et hav med penger i banken, 2 barnefødsler tett innpå......

Mannen hun var gift med levde visstnok et veldig utagerende festeliv, det er ikke enkelt å takle slikt etter å ha fått små barn.

Så begynte hun også med et villt festeliv, og da var nok veien kort for et "sniff" i ny og ne + alkohol i altfor store mengder.

Og midt oppi alt skulle hun ta seg av sine små barn, noe hun ikke klarte, det sier seg selv.

Ikke rart hun brøt sammen, kroppen og sinnet hennes var nok totalt utmattet.

Jeg får også veldig vondt av henne når jeg ser hvordan sladrepressen boltrer seg i hennes skandaler, rett og slett gotter seg. Hun er et ungt menneske. Skulle ønske hun fikk fred, men jeg tror hun aldri vil komme til å få det. Ikke som den verdensstjernen hun har vært. Hun vil alltid være et ettertraktet fotoobjekt og sladderobjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest innlegget, bare har noen tanker i forbindelse med det du skriver - "hun var jo alltid perfekt, uskyldig og vakker."

Vil tro det vil føre til store problemer å skulle opprettholde et slikt image når man har pressen i huet og ræva til alle døgnets tider, som elsker skandaler og bilder med fett hår og uten sminke.

Jeg skjønner godt at det kan medføre psykiske problemer å skulle være så kjent i så ung alder, alle vil ha noe av vedkommende, uten at hun kanskje helt selv vet hvem hun er - og rives mellom egne ønsker og andres forventinger. Også bli dømt og synset om uansett hva man velger å gjøre.

Glad jeg ikke er kjendis..!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er 25 år, gifter seg og setter to barn til verden burde man være voksen nok til å ta vare på seg selv i det minste. Synes hele henne er uansvarlig. Tror nok berømmelsen har gått henne til hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får også vondt av henne, hun kan ikke ha det lett! Hun er fortsatt ung, selv om hun er 25 år. Hun har fått to barn tett og det i seg selv kan være en påkjenning. Ingen vet heller ikke hvor bra ekteskapet hennes har vært. Det hadde nok helt sikkert tippet for meg hadde jeg vært i hennes sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også vondt av henne, hun kan ikke ha det lett! Hun er fortsatt ung, selv om hun er 25 år. Hun har fått to barn tett og det i seg selv kan være en påkjenning. Ingen vet heller ikke hvor bra ekteskapet hennes har vært. Det hadde nok helt sikkert tippet for meg hadde jeg vært i hennes sko!

Jo, men på den andre siden har hun levd et suksessrikt liv. Hun har tjent mange penger, har ikke hatt økonomiske problemer og trenger ikke tenke på fremtiden for penger har hun nok av. Hun er pen og slank, og har fremtiden foran seg. Hun kan forstatt gjøre suksess hvis hun selv vil. Hun kan komme ut av alkoholproblemene sine. Hun kan gjøre noe med situasjonen sin. Hun kan få hjelp fra alle kanter fordi hun har så god råd. Har inntrykk av at hun er for naiv og påvirkelig. Hun er ikke riktig voksen ennå. Hun er ikke utviklet psykisk. Lurer på hva NHD har å si til hennes fenomen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men på den andre siden har hun levd et suksessrikt liv. Hun har tjent mange penger, har ikke hatt økonomiske problemer og trenger ikke tenke på fremtiden for penger har hun nok av. Hun er pen og slank, og har fremtiden foran seg. Hun kan forstatt gjøre suksess hvis hun selv vil. Hun kan komme ut av alkoholproblemene sine. Hun kan gjøre noe med situasjonen sin. Hun kan få hjelp fra alle kanter fordi hun har så god råd. Har inntrykk av at hun er for naiv og påvirkelig. Hun er ikke riktig voksen ennå. Hun er ikke utviklet psykisk. Lurer på hva NHD har å si til hennes fenomen?

Jeg tror rett og slett fristelsene er for store, for mektige for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett fristelsene er for store, for mektige for henne.

Lever de virkelig så flott disse rike hollywoodjentene? Utdad vil de gjerne vise at de har et flott liv, men det virker jo ganske destruktivt når de får alkoholproblemer og ligger med mange forskjellige unge menn, utvikler anorexia. Likevel ser nok en del unge jenter opp til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...