Gå til innhold

kløe :(


Gjest Vekten87

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87

jeg merket for noen dager siden at jeg begynte å få litt kløe nedentil. når jeg kjente etter var det akkurat som om det var noen prikker der. tror ikke det er noe blemmer. magen er i veien så får ikke kikket skikkelig... det er ikke en slik inntens kløe som gjør at jeg bare _må_ klø. men jeg kjenner det mer og mer... kan det vare sopp? er ikke innvendig, bare helt utenpå kjønnsorganet. blir litt ekstra beskymret nå som jeg er gravid! :( dusjer hver dag, så hygienen er i orden...

håper på svar fort.. tenkte å prøve med sopp salve, hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kanskje det, kanskje

:( hva må jeg gjøre da? hva hjelper mot det..?

Da må du gå til legen og få respekt på f.eks Wartec.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vekten87

Da må du gå til legen og få respekt på f.eks Wartec.

var å sjekka nå. kan ikke se noen prikker. er bare rød, og kjenner antydning til prikker. men det var veldig rødt, irritert på en måte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gravitasjon

var å sjekka nå. kan ikke se noen prikker. er bare rød, og kjenner antydning til prikker. men det var veldig rødt, irritert på en måte....

Høres ut som sopp. Prøv med en soppkur, og gå til legen hvis den ikke hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv med den utvendige canesten-kremen du får kjøpt på apoteket. Smør tykt og overalt der nede morgen og kveld, så skal du se at det forsvinner. Du må imidlertid ikke bruke noe av den innvendige behandlingen når du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vekten87

Prøv med den utvendige canesten-kremen du får kjøpt på apoteket. Smør tykt og overalt der nede morgen og kveld, så skal du se at det forsvinner. Du må imidlertid ikke bruke noe av den innvendige behandlingen når du er gravid.

oki:) kjenner jeg er veldig sår der nede.. kan være det hjelper med vanlig krem.. men skal prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...